Gå til innhold

pigmentflekker?


regva

Anbefalte innlegg

På min venstre legg har jeg nå fått se at jeg har noen lysebrune flekker.

Hvor lenge jeg har hatt det vet jeg ikke?

Det er ikke noe smertefullt,og jeg legger ikke merke til det i det hele tatt.

Noen som tittet på det i dag mente at det kunne være pigment flekker.

Kan det det?

Er det store sjanser for at det er kreft?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Jan Petter Høeg, Allmenpraktiserende Leg

Det du beskriver kan meget vel være pigmentflekker,men det er vasnkelig å si sikkert med denne beskrivelsen.Det er ikke store sjanser for at dette er kreft,men hvis du lurer på dette,og er usikker på hvor lenge di har hatt de,og om de har forandret seg,er det greit om legen din tar en titt på dem.

Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen.

Vennlig hilsen Jan Petter Høeg,allmenlege

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Knut Erik Ånensen, Allmennlege

Til Regva ang pigmentflekker

Det du beskriver høres ut til å være pigmentflekker- og det normalt sett ufarlig. Ved infeksjon eller sopp i huden er det ofte kløe eller rødhet, varme og evt puss/verk.

Flekker som er mørke og litt ujevne, evt blør og er irritable bør vurderes av lege.

Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...