Gå til innhold

Tolke MR-bilder??


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Heisann!  
Var på min tredje MR idag på grunn av at kneet ikke blir bra etter to meniskoperasjoner ifjor. Første hadde jeg i februar hvor de sydde/stiftet sammen menisken med 5 suturer. I november måtte de inn å fikse og fjerne suturene (iallefall prøvde, kirurgen sa at det var mulig de kunne oversett noe..). Har enda ikke følt noe bedring på kneet og måtte derfor på ny MR. Er 110% klar over at jeg ikke skal forvente noe store svar herifra, og at jeg burde bare smøre meg med tolmod de 10 dagene det er snakk om å vente, men tolmoden min ble brukt opp for ett år siden - så tenker at det skader jo ikke å høre her i mellomtiden😋 


Er det noen som er smartere enn meg å klarer å se sånn a-la hva som kan være problemet? Jeg ser jo det er en hvit strek over menisken, og sånn så det ut før første operasjonen også (som for øvrig var grunnen til første operasjonen i utgangspunktet sånn som jeg forstod det). Men jeg veit ikke hva som er normalt etter at det er blitt gått inn ett par ganger og frisert og styra på? Jeg er blank, men håper det er noen der ute som kanskje har mer peiling?🤞🏼
peace out

C2E92A5B-AA06-47A4-9E15-8DF81CE13945.jpeg

125CC4AC-9F4E-45A0-B30C-31072FB35563.jpeg

076179F5-F62B-4839-92BC-62059330128A.jpeg

Anonymkode: f263a...19d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du spør da for pokker ikke et nettforum om å tolke bildene dine (jadda, jeg ser at du skriver dette selv også) - men det er virkelig IKKE ET STED DU KAN STOLE PÅ FOLK!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Heisann!  
Var på min tredje MR idag på grunn av at kneet ikke blir bra etter to meniskoperasjoner ifjor. Første hadde jeg i februar hvor de sydde/stiftet sammen menisken med 5 suturer. I november måtte de inn å fikse og fjerne suturene (iallefall prøvde, kirurgen sa at det var mulig de kunne oversett noe..). Har enda ikke følt noe bedring på kneet og måtte derfor på ny MR. Er 110% klar over at jeg ikke skal forvente noe store svar herifra, og at jeg burde bare smøre meg med tolmod de 10 dagene det er snakk om å vente, men tolmoden min ble brukt opp for ett år siden - så tenker at det skader jo ikke å høre her i mellomtiden😋 


Er det noen som er smartere enn meg å klarer å se sånn a-la hva som kan være problemet? Jeg ser jo det er en hvit strek over menisken, og sånn så det ut før første operasjonen også (som for øvrig var grunnen til første operasjonen i utgangspunktet sånn som jeg forstod det). Men jeg veit ikke hva som er normalt etter at det er blitt gått inn ett par ganger og frisert og styra på? Jeg er blank, men håper det er noen der ute som kanskje har mer peiling?🤞🏼
peace out

Ettersom det ikke er noen fagpersoner som svarer her så vil jeg anbefale deg å ta med bildene til fastlegen din og få hjelp der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Bokormen123 skrev:

Du spør da for pokker ikke et nettforum om å tolke bildene dine (jadda, jeg ser at du skriver dette selv også) - men det er virkelig IKKE ET STED DU KAN STOLE PÅ FOLK!!!

haha, hjertelig takk for ærlighet! Meget klar over dette altså, men er jeg heldig er det noen som har egne erfaringer evt. utdanning som kan hjelpe meg. Men dog full forståelse for hva du mener😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...