Elin U Kanu Skrevet 6. mars 2019 Del Skrevet 6. mars 2019 Nokon etterspurte tekst til Lille Fugl av Ivar Skippervold.Ho har sikkert fått den, men her er den iallefall. LILLE FUGL Lille fugl som flyr forbi, fortell meg, fortell Er det noe du vil si, fortell meg, fortell Hvem har gitt deg friheten, hvem kan ta den fra deg Hvem har gitt deg sangen din, sangen som du ga meg Hvem har gitt deg friheten, hvem kan ta den fra deg Hvem har gitt deg sangen din, sangen som du ga meg Lille fugl din flukt er lang, fortell meg, fortell Synger du en hem’lig sang fortell meg, fortell Synger du om fred på jord, synger du for alle Er det fred i sangen din, syng så makt må falle Synger du om fred på jord, synger du for alle Er det fred i sangen din, syng så makt må falle Lille fugl som flyr forbi, fortell meg, fortell Er det fred som gjør en fri, fortell meg, fortell Flyr du fritt til fredens land? Flyr du helt alene? Ta meg med på reisen din Skynd deg, vi er sene Flyr du fritt til fredens land? Flyr du helt alene? Ta meg med på reisen din Skynd deg, vi er sene T&M: Ivar Skippervold 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/447328-lille-fugl/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.