AnonymBruker Skrevet 12. mars 2019 Del Skrevet 12. mars 2019 Er pr i dag uten arbeid, men har oppspart for mye til å ha krav på støtte. Greit nok det, nå skal jeg snart innlegges. Men når jeg skal begynne å søke jobber igjen er jeg redd for at jeg må ta en jobb jeg ikke egnes i eller trives i, som f.eks eldrehjem. I tillegg har jeg aldri hatt kjæreste eller sex, og føler ikke jeg er bra nok for noen. Jeg skjønner ikke hvordan andre får det til....har ei litt tidligere bekjent som har fått seg kjæreste i et helt annet land enn hun selv er fra. Fikk nesten det selv, eller jeg fikk følelser for en fyr men tenkte at jeg nok ikke er god nok i lengden og han vil være utro med meg. Det skjer ikke henne og de har vært sammen lenge nå. Ikke at jeg ønsker hun skal utsettes for det altså, men jeg vlir "missunnelig" på at noen får til dette. Jeg gleder meg liksom ikke over noe, og savner fremdeles fyren selv om det er urealistisk st han fremdeles tenker på meg. Anonymkode: b9d6e...947 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/447445-jeg-har-s%C3%A5nn-angst-for-fremtiden/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.