Gå til innhold

Legekontoret har gjort feil, jeg må betale?


Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg ringte og fikk fremskyndet timen min med 1 uke. Sekretæren har klart å ikke/eller glemme å fjerne den opprinnelige timen. Nå får jeg beskjed om å betale og at deg er min feil og siden det da står 2 forskjellige årsaker, noe sekretæren igjen har skrevet så sier de at jeg er ansvarlig. Dette kan vel ikke være riktig? Kan jeg klage til forbrukerrådet? 

Anonymkode: 42bca...4ed

Fortsetter under...

AnonymBruker
2 timer siden, Nicklusheletida skrev:

Nei, du skal selvsagt ikke betale for begge timene, men ikke ta det muntlig. 

Du skriver mail og forklarer saken fra din side, så har du det skriftlig . De kan ikke komme noen vei med dette. 

Takk for svar. Jeg som pasient skal ikke belastes for en feil de har gjort. Jeg har kontroll time neste uke så skal ta det opp med legen. Hvis ikke får jeg skrive en klage. Har logg på tlf heldigvis. 

Anonymkode: 42bca...4ed

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...