AnonymBruker Skrevet 14. mars 2019 Del Skrevet 14. mars 2019 I et tilfeldig debatt om dødsstraff hørte jeg brukt argumentet om at inntil rettssystemet ikke var ufeilbarlig måtte man drøye med å innføre dette da det talte imot. Selv mener jeg sånne ting er inhumane deler av tidligere tiders rettssystem og ingen rettstat verdig. Bare tanken faller på egen urimelighet. Jeg trodde mine ører var falt av.I natt drømte jeg to venner syklet forbi meg i det jeg kom ut fra et fremmed sted. Han på bagasjebtettet sang. "Nå må vi stå mere sammen" Når jeg våknet tenkte jeg at jeg måtte skrive her denne viktige beskjed fra drømmen om at nå må vi alle stå mere sammen i livet uansett rase, hudfarge etnisitet eller politikk forøvrig. Vi trenger å stå mere sammen i livet.😊 Anonymkode: d577d...1b5 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/447482-vi-trenger-%C3%A5-st%C3%A5-mere-sammen-i-livet/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.