Jump to content
AnonymBruker

Klort av villkatt, stivkrampe?

Recommended Posts

AnonymBruker

Jeg har nå klart å bli klort av en villkatt, og det er mange år siden jeg tok vaksinen. Jeg innbiller meg at det er ved bitt man bør tenke på evt vaksine, men hvordan er det med kloring? Såret blødde en god del, og det er en lang ca 8-10cm, tynt, ikke særlig dyp, men huden spriker litt om jeg "drar" i kantene..

Dette er en villkatt, så er ikke vaksinert og lever jo på diverse tilgjengelig mat.. Selv stresser jeg ikke, men ektefellen gjør😆

Anonymkode: 8b793...8f3

Fortsetter under...

AnonymBruker
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har nå klart å bli klort av en villkatt, og det er mange år siden jeg tok vaksinen. Jeg innbiller meg at det er ved bitt man bør tenke på evt vaksine, men hvordan er det med kloring? Såret blødde en god del, og det er en lang ca 8-10cm, tynt, ikke særlig dyp, men huden spriker litt om jeg "drar" i kantene..

Dette er en villkatt, så er ikke vaksinert og lever jo på diverse tilgjengelig mat.. Selv stresser jeg ikke, men ektefellen gjør😆

Anonymkode: 8b793...8f3

Jeg hadde tatt for å være på den sikre siden. Har katt selv, og følger jevnlig opp stivkrampe nettopp fordi det er aldri greit å vite hva slags dritt han har under labbene!

Anonymkode: 6f60b...4c3

påskelilje

Nå er det lenge siden jeg har blitt klort av katt, men når du sier at det blødde en god del, så vil jeg si at det er temmelig dypt (som regel er det jo mer risp en får når katter klorer. Da ville jeg nok tatt stivkrampevaksine. Det er uansett lurt å ta den hvert tiende år.