stjernestøv Skrevet 16. mars 2019 Skrevet 16. mars 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: La være å kjøpe inn snop, har du det ikke i hus regulrerer det seg selv. Anonymkode: 31600...4b3 Jeg bor ikke alene, og de jeg bor med er ikke overvektige og kan spise hva de vil uten å legge på seg. 0 Siter
Lillemus Skrevet 17. mars 2019 Skrevet 17. mars 2019 På fredag var vi på hytta og da spiste vi stekt klubb / ball / kumle med duppe, flesk og sirup. Mmmmmm!!! 1 Siter
Madelenemie Skrevet 17. mars 2019 Skrevet 17. mars 2019 Hei! På fredag gjorde vi en helt ny vri, vi lagde ikke pizza, men bestilte kebab levert hjem:-) Veldig godt:-) 0 Siter
Madelenemie Skrevet 17. mars 2019 Skrevet 17. mars 2019 13 minutter siden, Lillemus skrev: På fredag var vi på hytta og da spiste vi stekt klubb / ball / kumle med duppe, flesk og sirup. Mmmmmm!!! Hei! Jeg likte klubb og det tilbehøret da jeg var barn, men alt bestemor lagde smakte fantastisk:-) men nå liker jeg ikke klubb lengre:-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 17. mars 2019 Skrevet 17. mars 2019 9 minutter siden, Madelenemie skrev: Hei! Jeg likte klubb og det tilbehøret da jeg var barn, men alt bestemor lagde smakte fantastisk:-) men nå liker jeg ikke klubb lengre:-) Det er så godt! Jeg har alltid likt det veldig godt og er kjempeglad for at kjæresten også er veldig glad i det. 0 Siter
Gjest Xtra Skrevet 17. mars 2019 Skrevet 17. mars 2019 25 minutter siden, Lillemus skrev: Det er så godt! Jeg har alltid likt det veldig godt og er kjempeglad for at kjæresten også er veldig glad i det. Vet knapt hva det er, men det høres ikke ut som noe jeg liker 😳 0 Siter
Lillemus Skrevet 17. mars 2019 Skrevet 17. mars 2019 22 minutter siden, Xtra skrev: Vet knapt hva det er, men det høres ikke ut som noe jeg liker 😳 Du vet ikke hva klubb / ball / raspeball / komle er? Laget av poteter, byggmel, salt og melk som formes til runde baller og trekkes i kraft. Ser ikke så innbydende ut, det skal jeg innrømme, og det er godt mulig man må være oppvokst med det for å like det. 1 Siter
Gjest Xtra Skrevet 17. mars 2019 Skrevet 17. mars 2019 (endret) 1 time siden, Lillemus skrev: Du vet ikke hva klubb / ball / raspeball / komle er? Laget av poteter, byggmel, salt og melk som formes til runde baller og trekkes i kraft. Ser ikke så innbydende ut, det skal jeg innrømme, og det er godt mulig man må være oppvokst med det for å like det. Ja, tror definitivt det er noe du må være oppvokst med for å like 😁 Endret 17. mars 2019 av Xtra 0 Siter
påskelilje Skrevet 17. mars 2019 Forfatter Skrevet 17. mars 2019 Vi kaller det komper, og mannen raspekaker. Ikke helt likt , men smellgodt begge deler. Raspekaker har kjøttet inntil, og kålrabi og gulrot ved siden av (gjerne også kokt potet, men det har ikke jeg) Serveres med tyttenærsyltetøy og meierismør + melk i glasset 😊😊😊 0 Siter
Gjest Gargamel Skrevet 18. mars 2019 Skrevet 18. mars 2019 Jeg synes ball/klubb/kompe er godt. Det burde blitt veldig hipt i 2019 for jeg tror det i bunn og grunn er en gammel måte å drøye kjøttet. Man lager en ball av 90% potet med litt flesk for å gi smak. Dette lar man trekke i kraft, for å gi kjøttsmak. Serveres med poteter.. 0 Siter
Lillemus Skrevet 18. mars 2019 Skrevet 18. mars 2019 2 timer siden, Gargamel skrev: Jeg synes ball/klubb/kompe er godt. Det burde blitt veldig hipt i 2019 for jeg tror det i bunn og grunn er en gammel måte å drøye kjøttet. Man lager en ball av 90% potet med litt flesk for å gi smak. Dette lar man trekke i kraft, for å gi kjøttsmak. Serveres med poteter.. Å servere klubb med poteter er jo helt sprøtt - det er jo som å servere stekte poteter med kokte poteter til... Men jeg vet det er maaaaange varianter ute og går her. Flesk, duppe og sirup er tilbehøret hos oss. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.