Gå til innhold

Toxisk dose paracetamol


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Noen som kan finne ut for meg hva som er dødelig dose? Sånn informasjon ligger jo åpent ute på nettet, men jeg orker ikke å leite. 

Anonymkode: 236a4...867

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Noen som kan finne ut for meg hva som er dødelig dose? Sånn informasjon ligger jo åpent ute på nettet, men jeg orker ikke å leite. 

Anonymkode: 236a4...867

Denne typen spørsmål er det ikke lov å stille på doktoronline. Det er heller ikke lov til å svare på spørsmålet ditt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære trådstarter.

Jeg vil oppfordre deg til å ta kontakt med Mental Helse, som er en telefon- og nettjeneste for alle som trenger noen å snakke eller skrive med noen om livets utfordringer. Du kan ringe til dem døgnet rundt på 116 123 eller benytte deg av nettsiden deres. Her vil du treffe mennesker som du kan prate med og få råd av, og du kan ta kontakt som anonym.

Det skal også være et psykiatritilbud i alle landets kommuner. Ta kontakt med legevakt på tlf 116 117. Der vil du kunne få akutt hjelp. Evt. ta kontakt med lege i morgen tidlig for å kunne få en oppfølging med dine problemer.

Ann Christin, admin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
FjellOgDalar

Skal man ha den infoen, kommer man ikke utenom å leite. Det hjelper vel lite, men å dö av leversvikt er ikke akkurat behagelig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...