Gå til innhold

Ungdom angrer på "kjønnsbekreftende" operasjon


Gjest Gargamel

Anbefalte innlegg

stjernestøv
1 minutt siden, Hodestups skrev:

Ja, de tror de er det :P Helt til de angrer etter operasjonen og oppdaget at kjønnslemlestelse ikke fikset alle de psykiske problemene :( Dessverre endel som tar selvmord. 

Ja dessverre har mange av dem psykiske problemer,min datter sa når folk kommer ut av skapet forsvinner ofte de psykiske problemene. Det er ihvertfall ikke tilfellet med henne,syns hun har det enda verre nå. Så om operasjon fikser alt tviler jeg sterkt på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Ja dessverre har mange av dem psykiske problemer,min datter sa når folk kommer ut av skapet forsvinner ofte de psykiske problemene. Det er ihvertfall ikke tilfellet med henne,syns hun har det enda verre nå. Så om operasjon fikser alt tviler jeg sterkt på. 

Høres ut som han har misforstått litt og tror at det skal fikse psykiske problemer. Her bør du sette foten ned i alle fall... 

Operasjonen fikser ingenting. Den ødelegger bare. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, Hodestups skrev:

Høres ut som han har misforstått litt og tror at det skal fikse psykiske problemer. Her bør du sette foten ned i alle fall... 

Operasjonen fikser ingenting. Den ødelegger bare. 

Hun er ihvertfall en forvirret person som sliter mye psykisk,vet ikke om man går gjennom nåløyet til riksen da. Jeg kan ikke sette foten ned, hun er voksen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, stjernestøv skrev:

Hun er ihvertfall en forvirret person som sliter mye psykisk,vet ikke om man går gjennom nåløyet til riksen da. Jeg kan ikke sette foten ned, hun er voksen. 

Ikke hvis han er 16.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 time siden, Hodestups skrev:

Ikke hvis han er 16.

Hun er nok eldre enn det, er voksen og kan bestemme selv. Men jeg oppdaget jenteklær i skapet hennes når hun var 16 år. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, stjernestøv skrev:

Hun er nok eldre enn det, er voksen og kan bestemme selv. Men jeg oppdaget jenteklær i skapet hennes når hun var 16 år. 

Aha. Ja, da er det ikke stort du kan gjøre annet enn å snakke ham til fornuft... Mange opererer, angrer, og så kan de ikke få barn etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
32 minutter siden, stjernestøv skrev:

Hun er nok eldre enn det, er voksen og kan bestemme selv. Men jeg oppdaget jenteklær i skapet hennes når hun var 16 år. 

Men var ikke dette hen som ble pappa nylig?

Anonymkode: a2b12...487

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
15 minutter siden, Hodestups skrev:

Aha. Ja, da er det ikke stort du kan gjøre annet enn å snakke ham til fornuft... Mange opererer, angrer, og så kan de ikke få barn etterpå.

Hun må bestemme over livet sitt selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men var ikke dette hen som ble pappa nylig?

Anonymkode: a2b12...487

Jo. De har gått fra hverandre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Hun må bestemme over livet sitt selv.

Men som forelder plikter man å veilede barna sine gjennom hele livet. Selv om barna "er voksne". 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
2 minutter siden, Hodestups skrev:

Men som forelder plikter man å veilede barna sine gjennom hele livet. Selv om barna "er voksne". 

Ja jeg har spurt om hun er sikker på dette og det er hun sier hun, det er ikke så mye jeg kan gjøre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Ja jeg har spurt om hun er sikker på dette og det er hun sier hun, det er ikke så mye jeg kan gjøre. 

Men er du for eller imot det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, Hodestups skrev:

Men er du for eller imot det?

Jeg kan bare støtte henne i det, det må jeg jo som mamma. Men jeg syns det er ganske drastisk det å skifte kjønn, får bare ta det som det kommer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...