Gå til innhold

Bekymret for egen helse


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei, jeg er en gutt på 17 år som er litt bekymret for helsa mi. I det siste har jeg hatt vondt i tinningen området på venstre side av hodet. Av og til føles hodet tungt og gjør litt vondt på samme side. Har 2 klumper på nakken/halsen (på hver sin side), ganske små, synes ikke på utsiden og er ikke vonde å ta på. De er også ganske bevegelige og har ikke vokst (som jeg kan merke) de siste 8 ukene jeg har lagt merke til dem. Hodepinen gjør det vanskelig å øve til presentasjoner og slikt, og setter meg i et veldig dårlig humør.

 

Jeg har legetime om halvannen uke, men lurer på om jeg har alvorlige symptomer på noe som burde sjekkes med en gang. Takk på forhånd!

 

- hilsen bekymret gutt på 17

 

 

Anonymkode: 5e311...a79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 4.4.2019 den 19.41, AnonymBruker skrev:

Hei, jeg er en gutt på 17 år som er litt bekymret for helsa mi. I det siste har jeg hatt vondt i tinningen området på venstre side av hodet. Av og til føles hodet tungt og gjør litt vondt på samme side. Har 2 klumper på nakken/halsen (på hver sin side), ganske små, synes ikke på utsiden og er ikke vonde å ta på. De er også ganske bevegelige og har ikke vokst (som jeg kan merke) de siste 8 ukene jeg har lagt merke til dem. Hodepinen gjør det vanskelig å øve til presentasjoner og slikt, og setter meg i et veldig dårlig humør.

 

Jeg har legetime om halvannen uke, men lurer på om jeg har alvorlige symptomer på noe som burde sjekkes med en gang. Takk på forhånd!

 

- hilsen bekymret gutt på 17

 

 

Anonymkode: 5e311...a79

Så lenge det ikke er svært sterke smerter, så tror jeg du kan vente på legetimen. Er du i tvil/svært bekymret, kan du jo ringe legekontoret og forklare. God bedring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...