Gå til innhold

Har du fylt "påske- egget"i år?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har ikke så langt da det er blitt litt mye i det siste av så mangt. Tror ikke det blir noe mer da vekta peker så feil. Alt koster og tar tid også med shopping og alt. Iallefall å redusere overflødige kilo senere.  Mye annet i verden som smaker godt også.😊

Anonymkode: 3e20b...b8c

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/447867-har-du-fylt-p%C3%A5ske-eggeti-%C3%A5r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er den eneste som ikke "får" påskeegg i år :P Men jeg har "klint til" og laget (og til dels delt ut, ettersom jeg ikke ser alle igjen siste tiden før påske) påskeegg med litt snop til min mann og til våre til sammen 4 barn med 3 kjærester til sammen. Altså 7 egg til den yngre, men voksne, generasjon. I tillegg så får hunden et egg, men da med litt annerledes "godis" naturlig nok. Nærmere bestemt kattevåtfôr, for det er noe av det beste hunden vet om, til kattens store fortvilelse.

AnonymBruker

Får jeg " ånden over meg" baker jeg noen boller med rosiner i påsken. For øvrig har jeg tenkt å sette poteter.Har en del poteter liggende som ser " egnet" ut. Spennende men det blir jo tungt for jeg har ingenting å lage renner eller hyppe med.😉

Anonymkode: 3e20b...b8c

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...