Gå til innhold

Noen på gjeldsordning her?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Vil du fortelle om hvordan dere klarer å leve på så lite penger? Tips? 

Og har dere en jobb ved siden av hvor dere tjener litt ekstra? 

Gikk søknadstiden greit? 

Slapp du tingretten? 

Har du fått noen psykiske lidelser/plager av dette? 

Du som eventuelt er ferdig, hvordan er livet ditt nå? 

Anonymkode: a05dd...331

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/447878-noen-p%C3%A5-gjeldsordning-her/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
1 time siden, Lillemus skrev:

Er det mulig? Jeg trodde du fikk en minstesum å klare deg på og så tok de resten av det du egentlig skulle tjent?

Ja egentlig, men det er mye man kan søke som ekstra feks medisiner og legeutgifter som er faste. Også kan man jobbe ekstra og sitte igjen med 40%,ikke all verden men alle penger ekstra kommer jo godt med i en slik situasjon. 

Anonymkode: a05dd...331

Thebutterfly
5 timer siden, Lillemus skrev:

Ok da vet jeg. Jeg har heldigvis kontroll Forløbig. Men det er virkelig kjipt å ha gjeld og komme i slik situasjon. Rentene er så skyhøye at man sliter bare med å betale den. Etter at jeg byttet lånegiver så ble økonomien min betraktelig mye lettere og bedre. Lånet går også langt fortere nedover nå. Før sto det bare i ro med 2100 i renter per måned. Men nå betaler jeg kun 800 kr i renter. Stor forskjell. 

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...