AnonymBruker Skrevet 10. april 2019 Skrevet 10. april 2019 Jeg har bipolar lidelse, vet ikke enda om det er type 1 eller 2 da utredning ikke er helt ferdig enda. Tror det er type 2. Formen min svinger veldig! Er «hyper», rastløs og engstelig over lengre perioder, og deretter faller jeg rett i kjelleren og blir der noen dager før det går rett opp igjen. Har hatt det slik i mange år, men kjenner at jeg får det verre og verre. jobber 100%, og elsker jobben min! Men jeg kjenner det tærer veldig på å jobbe 100%, da den psykiske formen ikke blir bedre av det. Jeg er utslitt på fritiden, og som sagt går det i berg og dalbane her. Hva bør jeg gjøre? Sykmelde meg 50% dersom legen mener det er hensiktsmessig? Jeg vil virkelig ikke bli ufør, men tenker på helsa og psyken, og kjenner det er vanskelig for meg å stå i 100% jobb.. håper noen kan komme med gode råd og svar! Anonymkode: 6ddeb...807 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.