Jump to content
Sign in to follow this  
AnonymBruker

Kasteball i systemet over flere år- Er så lei.

Recommended Posts

AnonymBruker

Jeg har hatt helseplager siden jeg var i tidlig tenårene, og over de siste årene kan jeg ikke si at jeg har møtt annet enn veldig tafatte leger.

Nå har ikke de problemstillingene jeg har hatt vært spesielt vanlige, leger sier bare rett ut at de ikke vet hva det er .. Blodprøvene, røntgen svar osv. De vet ikke! Hvorfor da konsulterer de ikke noen som har den kompetansen? Hvis jeg har noe sjeldent så har jeg vel rett på å få funnet ut av det? Jeg føler nå at halve livet mitt er bortkastet. Jeg er bitter og lei meg. Rett og slett. Er ikke i slutten av tjueårene engang, og dette er det jeg sitter igjen med. Tenker at det bare hadde vært greit å ikke våkne mer hver dag jeg våkner. Så lei er jeg.

Vet ikke hva meningen er med denne tråden, men jeg trenger noen tips i forhold til hva jeg skal gjøre videre... Har vært til utallige spesialister, så jeg orker ikke gå den veien igjen. Er det fylkeslegen jeg må kontakte på dette tidspunket? Det virker som det en enda lengre prosess hvor man sikkert ikke kommer i mål med noe.

Anonymkode: 8edfd...893

Fortsetter under...

AnonymBruker

Du kan snakke med pasientombudet. De har råd! 

Jeg er i nogenlunde samme båt, ikke helt, men nesten. Ringte pasientombudet og de rådet meg til å skrivet et brev til direktøren av Oslo Universitetsykehus med en klage på manglende utredning. Det da særlig hvis de sender deg frem og tilbake.

Husk også at det er fastlegen som er ansvarlig for å henvise til de rette stedene, så hvis du mistenker at svikten kan ligge hos fastlegen (også), så er det verdt å bytte fastlege. Bytter du nå, får du ny 1.mai tror jeg.

Anonymkode: 58613...93d