Gå til innhold

Føler du deg " brukt" av media eller ressusterke maktmennesker i samfunnet?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Du føler ikke at vi alle er blitt del av Trump sin "winning skeem" At vi blir rått brukt og kastet til side når vi ikke lenger kan bidra med noe som gir verdi for han og hans egne eller som teller " der i gården" eller at noe finnes i arkivene om noe. Nei. Jeg bare spør.

Anonymkode: a6216...15f

AnonymBruker
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Føler du at det er ikke plass for " dine ting" i denne verden?  Har kanskje aldri vært det? Tenker du mye på andre menneskeskjebner eller kanskje helst bare de nærmeste familie?

På hvilken måte føler du deg brukt av maktmennesker/media?

Anonymkode: 51d6d...611

Annonse

AnonymBruker

Unnskyld. Ble bare nok en løs tråd. Tenker på oss alle  som enkeltindivid sett i forhold til maktpersoner. Enkelte mennesker har ingen hensyn. Ofte kjennetegn på grusomme maktpersoner. Sånn person er Trump tror jeg uten å ha lest hans bøker. Hadde vi intervjuet menneskene på den andre siden av muren hans ville vi kanskje fått hakeslepp. Vi får nok aldri vite.

stjernestøv
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Føler du at det er ikke plass for " dine ting" i denne verden?  Har kanskje aldri vært det? Tenker du mye på andre menneskeskjebner eller kanskje helst bare de nærmeste familie?

Det er plass til alt i verden, også mine ting heldigvis ;) 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...