Gå til innhold

The act.

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet

Noen her som har sett på the act? Tenk at hun gjorde alt det der mot datteren? Gjorde henne syk? Det er rart legene gikk med på det og ikke gjennomskuet henne, hun hadde jo munchausen by proxy. Så hun var jo syk, fortjente hun å dø?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg føler ikke at noen fortjener å dø.

Anonymkode: cd3ba...e09

AnonymBruker
Skrevet

Enkelte mennesker er bare skremmende synes jeg. Men det er vel så mange årsaker til att akkurat dem ble så skremmende.

AnonymBruker
Skrevet
30 minutter siden, stjernestøv skrev:

Så hun var jo syk, fortjente hun å dø?

Ja.

Anonymkode: 4ca85...293

stjernestøv
Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg føler ikke at noen fortjener å dø.

Nei hun kunne jo ha snakket med faren om dette, hun trodde jo at hun var syk. 

AnonymBruker
Skrevet

Folk har det ikke helt likt. Selv ikke i dag.

stjernestøv
Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Folk har det ikke helt likt. Selv ikke i dag.

Men dette var jo sykt. 

Skrevet

Å. Jeg har ikke rukket å se siste episoden :(.  Kan ikke de som skriver om dagens episode skrive spoiler i overskriften.

stjernestøv
Skrevet
5 minutter siden, Dorthe skrev:

Å. Jeg har ikke rukket å se siste episoden :(.  Kan ikke de som skriver om dagens episode skrive spoiler i overskriften.

Jeg visste da hele historien lenge før den kom på HBO, det har vært overalt i media. 

Skrevet
15 minutter siden, stjernestøv skrev:

Jeg visste da hele historien lenge før den kom på HBO, det har vært overalt i media. 

Det finnes mange slike historier og er vel kanskje ikke det første jeg leser i avisen.  Uansett synes jeg spoilere er en uting uten at man advarer.  Jeg var våken klokka tre i natt, men følte ikke for å se den da siden vi har gota fria her nede og det er pysjdag i dag.

stjernestøv
Skrevet
2 minutter siden, Dorthe skrev:

Det finnes mange slike historier og er vel kanskje ikke det første jeg leser i avisen.  Uansett synes jeg spoilere er en uting uten at man advarer.  Jeg var våken klokka tre i natt, men følte ikke for å se den da siden vi har gota fria her nede og det er pysjdag i dag.

Ok, da beklager jeg det :) Trodde alle visste historien jeg. Kos deg i dag ❤️ 

AnonymBruker
Skrevet

"Fyttirakkærn ,"tenker bare jeg.

Skrevet
8 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ok, da beklager jeg det :) Trodde alle visste historien jeg. Kos deg i dag ❤️ 

Jeg ser den nå jeg :D.  Og The Good Fight etterpå som også kom i natt.

stjernestøv
Skrevet (endret)
6 minutter siden, Dorthe skrev:

Jeg ser den nå jeg :D.  Og The Good Fight etterpå som også kom i natt.

Ok :D Må inn å se hva The good fight er for noe ;) 

Endret av stjernestøv
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, elina777 skrev:

Hvor ser dere dette? Netflix?

HBO.

Anonymkode: 4ca85...293

AnonymBruker
Skrevet

Er det serien om datteren som dreper moren pga munchausen by proxy? Har ikke sett den enda, men skjønner datteren godt. Hun sa vel selv at fengel var himmelriket i forhold til hvordan moren behandlet henne over årene. Hun slipper vel ut i disse dager om ejg husker rett.

Anonymkode: fcfcc...6f1

stjernestøv
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er det serien om datteren som dreper moren pga munchausen by proxy? Har ikke sett den enda, men skjønner datteren godt. Hun sa vel selv at fengel var himmelriket i forhold til hvordan moren behandlet henne over årene. Hun slipper vel ut i disse dager om ejg husker rett.

Anonymkode: fcfcc...6f1

Ja det er det. Ja det var jo forferdelig å vokse opp for henne med den moren, grusom mishandling. Rart ikke legene oppdaget noe 😮 

Hun slipper ut i i 2024 tror jeg jeg leste. 

stjernestøv
Skrevet

Men må si Gypsy var smart, ikke dum hun der nei. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...