AnonymBruker Skrevet 23. april 2019 Del Skrevet 23. april 2019 Noen som vil bli med å skrive i tråden om tiltak de vil gjøre for å få en sunnere livsstil, kropp osv. Jeg har mage, og store komplekser for den om dagen. Har alltid kunne spist alt jeg ville. Men nå har jeg på en eller annen måte kommet i en fase av livet der jeg ligger på meg veldig lett selv om jeg spiser lite. Jeg har derfor bestemt meg for å forsøke å få bulemagen bort med å trene mer og hardere enn jeg pleier. Jeg begynte i går med en 16 kilometer lang løpe og spasertur. Været er så fint at det er mulig å trene ute, men vurderer å koste på meg trening på treningssenter når været blir dårligere igjen pga helsen. Helsen er viktig!. Noen andre som ønsker å slenge seg på tråden og fortelle om sin måte å forsøke å få en sunnere kropp på? Meningen er å få en sunn kropp, og ikke en modell kropp, men få et bedre velvære. Og gjøre noe for helsens del. Anonymkode: 5d811...bde 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/448033-tr%C3%A5den-om-vekt-kosthold-og-trening-noen-som-vil-bli-med/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.