Gå til innhold

Tråden om vekt, kosthold og trening, noen som vil bli med?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Noen som vil bli med å skrive i tråden om tiltak de vil gjøre for å få en sunnere livsstil, kropp osv. 

Jeg har mage, og store komplekser for den om dagen. Har alltid kunne spist alt jeg ville. Men nå har jeg på en eller annen måte kommet i en fase av livet der jeg ligger på meg veldig lett selv om jeg spiser lite. Jeg har derfor bestemt meg for å forsøke å få bulemagen bort med å trene mer og hardere enn jeg pleier. Jeg begynte i går med en 16 kilometer lang løpe og spasertur. Været er så fint at det er mulig å trene ute, men vurderer å koste på meg trening på treningssenter når været blir dårligere igjen pga helsen. Helsen er viktig!. 

Noen andre som ønsker å slenge seg på tråden og fortelle om sin måte å forsøke å få en sunnere kropp på? 

Meningen er å få en sunn kropp, og ikke en modell kropp, men få et bedre velvære. Og gjøre noe for helsens del. 

Anonymkode: 5d811...bde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...