Jump to content
Sign in to follow this  
AnonymBruker

Vondt i puppene

Recommended Posts

AnonymBruker

Etter at jeg fikk barn så ble puppene mine veldig bløte, slappe, men de er store. Kjæresten min klyper veldig hardt i de iblant. Han elsker pupper;). Men etter noen harde klyp så har jeg slitt den siste uken med veldig ømme pupper og det gjør vondt i de begge når jeg løper osv. Men kjenner ikke noe kul eller noe rart i brystene.  

Er det normalt at man kan få vonde pupper etter røff klyping i de? Jeg begynte å tenke på kreft og sånn men jeg har bare hatt dette i en uke og kjæresten var veldig hardhendt med de rett før ømheten oppsto. 

Anonymkode: d97ed...f51

Fortsetter under...

Lillemus
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det normalt at man kan få vonde pupper etter røff klyping i de? Jeg begynte å tenke på kreft og sånn men jeg har bare hatt dette i en uke og kjæresten var veldig hardhendt med de rett før ømheten oppsto. 

Hadde min kjære kløpet meg så hardt i puppene hadde han jaggu ikke fått komme nær dem igjen! Det går sikkert an å skade kjertlene, melkegangene eller fettvevet ved veldig hardhendt behandling.

AnonymBruker
18 minutter siden, Lillemus skrev:

Hadde min kjære kløpet meg så hardt i puppene hadde han jaggu ikke fått komme nær dem igjen! Det går sikkert an å skade kjertlene, melkegangene eller fettvevet ved veldig hardhendt behandling.

Jeg fikk fryktelig vondt. Han er snill men jeg tror ikke at han forsto at det gjorde vondt. Han drar i dem og klyper de fullstendig sammen hardt så det er nok ikke så rart at jeg føler de veldig ømme når jeg løper eller beveger meg. Puppene er jo ikke ment til å dra i selv om de er myke eller klype helt sammen som om man klemstrer de i en dør.  Er nok irriterte kjertler eller noe som gjør dette. 

Xtra

Er dette kjærtegn eller hva? Høres ikke ut som behandling man ønsker fra en kjæreste.

Gargamel

Du får si veldig tydelig i fra at det er vondt og at han må være mer forsiktig.

Lillemus
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg fikk fryktelig vondt. Han er snill men jeg tror ikke at han forsto at det gjorde vondt. Han drar i dem og klyper de fullstendig sammen hardt så det er nok ikke så rart at jeg føler de veldig ømme når jeg løper eller beveger meg. Puppene er jo ikke ment til å dra i selv om de er myke eller klype helt sammen som om man klemstrer de i en dør.  Er nok irriterte kjertler eller noe som gjør dette. 

Du får si at dersom han gjør dette igjen så kommer du til å gjøre det samme med ballene hans, for det er så uimotståelig deilig å skvise baller så hardt du bare klarer...

Annonse

AnonymBruker
7 timer siden, Gargamel skrev:

Du får si veldig tydelig i fra at det er vondt og at han må være mer forsiktig.

Blir en stund til han får ta på puppene mine 😂 

AnonymBruker
20 minutter siden, Lillemus skrev:

Du får si at dersom han gjør dette igjen så kommer du til å gjøre det samme med ballene hans, for det er så uimotståelig deilig å skvise baller så hardt du bare klarer...

Haha 😂😉