cilie Skrevet 28. april 2019 Skrevet 28. april 2019 Ikke fornøyd med kun to turer i skogen. Den siste ble imidlertid kun gjennomført fordi jeg tenkte på denne tråden😅 Merker legger er stive, så jeg bør trene mer styrke/alternativt framover. 0 Siter
Gjest Xtra Skrevet 28. april 2019 Skrevet 28. april 2019 (endret) To ganger sykkeltreningstur på en drøy time og to ganger treningssenter med intervall-oppvarming og styrke, så ikke så verst. Skal også forsøke å få til noe nå i kveld. Endret 28. april 2019 av Xtra 0 Siter
cilie Skrevet 28. april 2019 Forfatter Skrevet 28. april 2019 40 minutter siden, Xtra skrev: To ganger sykkeltreningstur på en drøy time og to ganger treningssenter med intervall-oppvarming og styrke, så ikke så verst. Skal også forsøke å få til noe nå i kveld. Så bra👍 Og god trening✌️ 0 Siter
Gjest Xtra Skrevet 28. april 2019 Skrevet 28. april 2019 4 minutter siden, cilie skrev: Så bra👍 Og god trening✌️ Takk for puffet - får komme meg ut nå 0 Siter
Gjest Gargamel Skrevet 29. april 2019 Skrevet 29. april 2019 En joggetur og to skiturer i fjellet i bortimot sommertemperatur. (16 grader) Styrketreningen er forsømt, dessverre. 0 Siter
Nicklusheletida Skrevet 29. april 2019 Skrevet 29. april 2019 Denne uka trente jeg på treningsstudio tirsdag og onsdag. Kondisjon og styrke. Torsdag måtte brukes til å pakke, da jeg reiste bort rett etter jobb på fredag. Jeg er noen dager bortreist nå i forbindelse med jobb. Skal hjem i morgen og planlegger en lang gåtur i marka 1.mai. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.