Gå til innhold

Ukens trening uke 17


 cilie

Anbefalte innlegg

Ikke fornøyd med kun to turer i skogen. Den siste ble imidlertid kun gjennomført fordi jeg tenkte på denne tråden😅 

Merker legger er stive, så jeg bør trene mer styrke/alternativt framover. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

To ganger sykkeltreningstur på en drøy time og to ganger treningssenter med intervall-oppvarming og styrke, så ikke så verst. Skal også forsøke å få til noe nå i kveld.

Endret av Xtra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, Xtra skrev:

To ganger sykkeltreningstur på en drøy time og to ganger treningssenter med intervall-oppvarming og styrke, så ikke så verst. Skal også forsøke å få til noe nå i kveld.

Så bra👍 Og god trening✌️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel

En joggetur og to skiturer i fjellet i bortimot sommertemperatur. (16 grader) 

Styrketreningen er forsømt, dessverre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida

Denne uka trente jeg på treningsstudio tirsdag og onsdag.  Kondisjon og styrke. 

Torsdag måtte brukes til å pakke, da jeg reiste bort rett etter jobb på fredag. Jeg er noen dager bortreist nå i forbindelse med jobb.

Skal hjem i morgen og planlegger  en lang gåtur i marka 1.mai. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...