lillegutt_80 Skrevet 3. mai 2019 Skrevet 3. mai 2019 For å gjøre en lang historie kort. Under oppveksten ble jeg gjentatte ganger slått i ansiktet. Det var riktignok bare med flat hånd, men er dette likevel regnet som vold? Eller blir det liksom kun sett på som oppdragelse så lenge det bare var med flat hånd 0 Siter
Lillemus Skrevet 3. mai 2019 Skrevet 3. mai 2019 7 timer siden, lillegutt_80 skrev: For å gjøre en lang historie kort. Under oppveksten ble jeg gjentatte ganger slått i ansiktet. Det var riktignok bare med flat hånd, men er dette likevel regnet som vold? Eller blir det liksom kun sett på som oppdragelse så lenge det bare var med flat hånd Slag er vold uansett, mener jeg. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2019 Skrevet 18. oktober 2019 Det er vold uansett ja, og ikke akseptert den dag i dag. Før derimot var det mer aksepterert da man trodde man lærte barna å oppføre seg pent om man behandlet dem dårlig, merkelig nok. Anonymkode: d5f8e...1b4 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2020 Skrevet 23. februar 2020 På 3.5.2019 den 13.58, lillegutt_80 skrev: For å gjøre en lang historie kort. Under oppveksten ble jeg gjentatte ganger slått i ansiktet. Det var riktignok bare med flat hånd, men er dette likevel regnet som vold? Eller blir det liksom kun sett på som oppdragelse så lenge det bare var med flat hånd Vold Anonymkode: 29c64...141 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.