Gå til innhold

Jeg er helt stiv...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal seponere efexor. Har gått fra 75 til 37,5 mg. (gr mye bivirkninger)

Ligger stiv av redsel i sengen. Skjelver ustanselig. Er redd, urolig og klarer ikke ligge stille. Prøver å sette meg ut i stuen, kjøkkenet, men må inn igjen i sengen. 

Er bare på dag 5! Hjelpes. 

Har funnet 4 stk imovane, som jeg har tatt på kvelden. Delt de i to, siste halve tar jeg i kveld. Har sovet godt på det. 

Jeg vet ikke om jeg holder ut, men jeg vet ikke hva alternativ jeg har. 

Hadde jeg hatt tilgang er jeg sikker på at jeg hadde tatt imovane opptil 4 g i døgnet... så godt når jeg får en pause i søvne. 

Kjæresten min måtte ligge seg ut på stuen i natt, siden jeg lå så urolig.. men det merket heldigvis ikke jeg. Jeg følte jeg hadde sovet godt i 7 hele timer! 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
55 minutter siden, usikker skrev:

Skal seponere efexor. Har gått fra 75 til 37,5 mg. (gr mye bivirkninger)

Ligger stiv av redsel i sengen. Skjelver ustanselig. Er redd, urolig og klarer ikke ligge stille. Prøver å sette meg ut i stuen, kjøkkenet, men må inn igjen i sengen. 

Er bare på dag 5! Hjelpes. 

Har funnet 4 stk imovane, som jeg har tatt på kvelden. Delt de i to, siste halve tar jeg i kveld. Har sovet godt på det. 

Jeg vet ikke om jeg holder ut, men jeg vet ikke hva alternativ jeg har. 

Hadde jeg hatt tilgang er jeg sikker på at jeg hadde tatt imovane opptil 4 g i døgnet... så godt når jeg får en pause i søvne. 

Kjæresten min måtte ligge seg ut på stuen i natt, siden jeg lå så urolig.. men det merket heldigvis ikke jeg. Jeg følte jeg hadde sovet godt i 7 hele timer! 

Erstatter du den med noe?

Skrevet

Nei, men beholder 40 mg Fontex.  

Har også fått Fluanxol 0,5 mg til å prøve ut i seponeringsfasen, to tabl daglig. Denne er helt ny for meg.

Nå har jeg klart å roe meg litt, tok en 10 mg Sobril da jeg skrev sist innlegg. Men den varer så kort...

Takk for at du leste hjertesukket mitt @Villanda 🥀

Skrevet

Meg igjen her...

Har tatt 20 mg sobril i dag, får ikke roet kroppen! 

Tok først 10 mg, og så 10 mg til etter 3 timer. Dette klarer jeg ikke.

Jeg er anspent i hele kroppen og skjelver konstant.  

Har noen truxal som jeg kanskje får sove på.. 

Har time hos psykiater i mrg, men aldri i verden om jeg kommer meg ut på noe buss og bytur!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...