Gå til innhold

Panikklidelse

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en panikklidelse som plager meg voldsomt, ja jeg vil gå så langt som å si at den ødelegger livet mitt. Jeg fikk Cipralex for noen år tilbake og det har hjulpet, men selv om jeg fortsatt står på samme dose som todligere så har den plutselig kommet tilbake. Jeg fikk lov til å prøve å øke dosen ytterligere og har også forsøkt et annet antidepressiva, men det har ikke hatt effekt. Panikklidelsen gjør at jeg er redd hele tiden og tar fra meg livskvaliteten. Depresjonene er også dypere og langvarige. 

Hva kan jeg gjøre i den situasjonen? Kupton, kanskje du har noen råd? Er desperat etter å få slutt på anfallene raskt siden de styrer livet mitt.

Anonymkode: a2dbc...950

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...