Gå til innhold

Til dere med bipolar 2.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, opplever dere 3-4 dager med bare utmattelse og null energi? bare ligge å sove hele tiden i håp om att det blir bedre?.Det er nesten aldri stabilt over lengre tid føler jeg, er for det meste av tiden underaktivitert, sliten og deppa, jeg er "vant" til å være deprimert så er vanskelig å skjønne hva som er stabilt. Har startet opptrapping på lamictal og zyprexa så får se om det blir mer stabilt, ellers så hopper jeg foran en buss. Neida. Joda. neida. Ha en fin dag!

Det ble litt rotete skrevet, men er vanskelig å akseptere att livet skal være så mørkt.

Videoannonse
Annonse
Drømmeautomat
Skrevet

Jeg har vel sannsynligvis bipolar 2 (men er ikke ferdig utreda hos spesialist). Jeg opplever utmattelse og null energi når jeg er deprimert eller like etter å ha vært oppe. Da jeg kom ned etter å ha vært oppe nå sist trodde jeg først at jeg hadde fått en fysisk sykdom, jeg kom meg bokstavelig talt ikke opp av sofaen. Ellers føler jeg meg relativt normal (som nå), men svinger nok litt mer opp og ned for meg generelt enn for de fleste.

Men nei, jeg føler meg slett ikke deprimert hele tida. Tror imidlertid det er store individuelle forskjeller.

Skrevet
10 minutter siden, Drømmeautomat skrev:

Jeg har vel sannsynligvis bipolar 2 (men er ikke ferdig utreda hos spesialist). Jeg opplever utmattelse og null energi når jeg er deprimert eller like etter å ha vært oppe. Da jeg kom ned etter å ha vært oppe nå sist trodde jeg først at jeg hadde fått en fysisk sykdom, jeg kom meg bokstavelig talt ikke opp av sofaen. Ellers føler jeg meg relativt normal (som nå), men svinger nok litt mer opp og ned for meg generelt enn for de fleste.

Men nei, jeg føler meg slett ikke deprimert hele tida. Tror imidlertid det er store individuelle forskjeller.

Kjenner meg igjen i det du skriver, takk for att du svarer, føler meg mindre alene når jeg vet at andre også slåss hver dag. Det føles ut som kroppen skal kollapse ja, får til og med smerter. Trodde hele tiden att jeg var evneveik og svak, men etter å ha lest og snakket med flere rundt denne sykdommen forklarer det en god del. Mest nede i grøfta, men år man er oppe er det 1000km/t.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har det sånn. Det kan ta lang tid før kreftene begynner å komme tilbake og jeg føler meg underaktivert og deprimert lang tid av gangen. Det svinger mye, så det er vanskelig å  vite hva som er normalen.

Anonymkode: dea76...323

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, tiny88 skrev:

Hei, opplever dere 3-4 dager med bare utmattelse og null energi? bare ligge å sove hele tiden i håp om att det blir bedre?.Det er nesten aldri stabilt over lengre tid føler jeg, er for det meste av tiden underaktivitert, sliten og deppa, jeg er "vant" til å være deprimert så er vanskelig å skjønne hva som er stabilt. Har startet opptrapping på lamictal og zyprexa så får se om det blir mer stabilt, ellers så hopper jeg foran en buss. Neida. Joda. neida. Ha en fin dag!

Det ble litt rotete skrevet, men er vanskelig å akseptere att livet skal være så mørkt.

Ja, kjenner til det.

Anonymkode: 408cf...dcc

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...