Gå til innhold

Er så provosert!


stjernestøv

Anbefalte innlegg

stjernestøv

Bestilte vival og det har jeg ikke fått, men jeg har fått time på mandag morgen. Hvorfor? Jo hun skal fortelle meg at vival er vanedannende og at jeg får ikke mer, er så forbanna på denne jyplingen av en lege. Jeg har tidligere hatt en eldre mann til fastlege og har alltid fått vival,og en eldre mann til vikarlege og alltid fått vival. Så skal en nyutdannet kvinnelig lege i sikker tjueårene nekte meg det? De må da se forskjell på bruk og misbruk? Har ikke hentet siden i februar nå, jeg er ikke avhengig og misbruker det ikke. Bare lurer på hva de lærer? Å ikke skrive ut benzo i det hele tatt? De er jo helt syk i hodet sitt,skal denne lille jyplingen fortelle meg at jeg ikke får mer? Hva annet skal hun tilby? Går vel inn å ser på min kjernejournal også, der ser jeg helt gal ut! Faen ta dagens jyplinger av noen leger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

stjernestøv

Haha så nå at jeg har fått vival. Hvorfor skal jeg til lege da? Hva faen? Det er vel siste gangen jeg får da..

Har ingen interesse av å gå til lege,føler meg tvunget til det. Skal jeg avbestille timen i morgen? Jeg har ikke bedt om det.....

Endret av stjernestøv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg var til en turnuskandidat i dag, en ung kvinne. Hun skrev ut Sobril slik jeg ba om uten protest. Kanskje kommer du til en grei lege?

Anonymkode: 0e7bb...1b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
2 minutter siden, issomethingwrong skrev:

En ikke avhengig person ville neppe reagert med så mye sinne.

Tenk litt på det.

Ta deg et tebrød. Ville eldre leger skrevet det ut om jeg misbrukte det? Jeg er ikke avhengig!

Lyrica derimot tar jeg ofte fire av til dagen nå 74 mg, det er pga de forbannede nervesmertene. De kan man vel bli avhengig av?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var til en turnuskandidat i dag, en ung kvinne. Hun skrev ut Sobril slik jeg ba om uten protest. Kanskje kommer du til en grei lege?

Anonymkode: 0e7bb...1b2

Ja kan jo håpe hun er grei og fornuftig, men jeg tviler litt på det. Sette opp time uten at jeg har bedt om det? Det skurrer litt i mine ører. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Akkurat nå, Anbr42 skrev:

Tebrød... Den var ny! 😂

Min bestemor pleide å si det ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja kan jo håpe hun er grei og fornuftig, men jeg tviler litt på det. Sette opp time uten at jeg har bedt om det? Det skurrer litt i mine ører. 

Denne hissigheten er typisk for deg når du ikke har tatt medisiner på en stund. Det kan vel tenkes at legen vil snakke med deg ettersom du er ny pasient hos henne og har en ganske omfattende sykdomshistorie? Du trenger da ikke ta alt i absolutt verste mening i forkant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, stjernestøv skrev:

Bestilte vival og det har jeg ikke fått, men jeg har fått time på mandag morgen. Hvorfor? Jo hun skal fortelle meg at vival er vanedannende og at jeg får ikke mer, er så forbanna på denne jyplingen av en lege. Jeg har tidligere hatt en eldre mann til fastlege og har alltid fått vival,og en eldre mann til vikarlege og alltid fått vival. Så skal en nyutdannet kvinnelig lege i sikker tjueårene nekte meg det? De må da se forskjell på bruk og misbruk? Har ikke hentet siden i februar nå, jeg er ikke avhengig og misbruker det ikke. Bare lurer på hva de lærer? Å ikke skrive ut benzo i det hele tatt? De er jo helt syk i hodet sitt,skal denne lille jyplingen fortelle meg at jeg ikke får mer? Hva annet skal hun tilby? Går vel inn å ser på min kjernejournal også, der ser jeg helt gal ut! Faen ta dagens jyplinger av noen leger!

Du får se på det som et fint bidrag til ditt store mål om å bli medisinfri 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Akkurat nå, Lillemus skrev:

Denne hissigheten er typisk for deg når du ikke har tatt medisiner på en stund. Det kan vel tenkes at legen vil snakke med deg ettersom du er ny pasient hos henne og har en ganske omfattende sykdomshistorie? Du trenger da ikke ta alt i absolutt verste mening i forkant.

Ja vel, men jeg kommer ikke å være vennelig innstilt mot henne. Og hun har ingenting med den psykiatriske delen å gjøre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Ja vel, men jeg kommer ikke å være vennelig innstilt mot henne. Og hun har ingenting med den psykiatriske delen å gjøre. 

Du har altså ikke tenkt å prøve å legge til rette for et godt samarbeide med legen din... Neivel, det er sikkert kjempesmart av deg. (ironi)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Akkurat nå, Janus30 skrev:

Du får se på det som et fint bidrag til ditt store mål om å bli medisinfri 👍

Nå jobber jeg med å bli kvitt seroquel og truxal, så kommer jeg til vival. Du trenger ikke være spydig, men det er du jo alltid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv
Akkurat nå, Lillemus skrev:

Du har altså ikke tenkt å prøve å legge til rette for et godt samarbeide med legen din... Neivel, det er sikkert kjempesmart av deg. (ironi)

Det kommer jo an på henne og hva hun har å si, hun kan jo tvangsinnlegge meg for alt jeg vet. Er redd for det hvis hun leser i journalen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
14 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ta deg et tebrød.

😂

14 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ville eldre leger skrevet det ut om jeg misbrukte det? Jeg er ikke avhengig!

Lyrica derimot tar jeg ofte fire av til dagen nå 74 mg, det er pga de forbannede nervesmertene. De kan man vel bli avhengig av?

Sant nok. AD skriver de også ut over en lav sko.

Anonymkode: dd0f4...fcc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
13 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja kan jo håpe hun er grei og fornuftig, men jeg tviler litt på det. Sette opp time uten at jeg har bedt om det? Det skurrer litt i mine ører. 

Mange leger ser at man snakker med legen hver gang de skriver ut benzo.

Anonymkode: dd0f4...fcc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

😂

Sant nok. AD skriver de også ut over en lav sko.

Anonymkode: dd0f4...fcc

Ja og Ap såklart, det kan du få så mye du vil av :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Mange leger ser at man snakker med legen hver gang de skriver ut benzo.

Anonymkode: dd0f4...fcc

Okay. Jeg får vel spille fornuftig frue da,jeg er nok mye eldre enn henne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Okay. Jeg får vel spille fornuftig frue da,jeg er nok mye eldre enn henne. 

Best å være medgjørlig. Ellers kan det bli stopp i leveransene.

Anonymkode: dd0f4...fcc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Okay. Jeg får vel spille fornuftig frue da,jeg er nok mye eldre enn henne. 

Problemet er at jeg blir dårlig av å sitte på venterommet, får inn andres elendighet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...