usikker Skrevet 16. mai 2019 Skrevet 16. mai 2019 Fant en meget interessant artikkel i Dagens medisin ang AD. Der var Nefadozone omtalt, og i meget positiv ordlag. Noen som kjenner til denne? En annen AD jeg har lest noe positivt om er Valdoxan, denne finner jeg få brukererfaringer på. Har dere el @kupton noen innspill? 0 Siter
Drømmeautomat Skrevet 16. mai 2019 Skrevet 16. mai 2019 Nedafar var den første AD-en jeg prøvde, kom jeg på nå. Jeg fikk veldig livlige mareritt av den og slutta pga. det. Senere har den blitt trukket fra markedet pga. fare for leverskade. 1 Siter
ISW Skrevet 17. mai 2019 Skrevet 17. mai 2019 (endret) Nefazodone og trazodone kan ha en del uheldige bivirkninger. Det skyldes ikke stoffene i seg selv, men at kroppen metaboliserer de til et ekkelt stoff som heter meta-klorfenylpiperazin (m-cpp). Denne substansen har angstskapende, depressive og hallusinogene virkninger og tilsettes ofte i varierende grad i ecstasy-tabletter og lignende og er i stor grad ansvarlig for de «bad trips» noen kan oppleve med illegale stoffer. De negative effekter med nefazodone og trazodone varierer en del med hvor mye kroppen lager av m-cpp. Endret 17. mai 2019 av issomethingwrong 0 Siter
usikker Skrevet 17. mai 2019 Forfatter Skrevet 17. mai 2019 1 time siden, issomethingwrong skrev: Nefazodone og trazodone kan ha en del uheldige bivirkninger. Det skyldes ikke stoffene i seg selv, men at kroppen metaboliserer de til et ekkelt stoff som heter meta-klorfenylpiperazin (m-cpp). Denne substansen har angstskapende, depressive og hallusinogene virkninger og tilsettes ofte i varierende grad i ecstasy-tabletter og lignende og er i stor grad ansvarlig for de «bad trips» noen kan oppleve med illegale stoffer. De negative effekter med nefazodone og trazodone varierer en del med hvor mye kroppen lager av m-cpp. Hjelpes!!! Da veier ikke det positive jeg fant om det så mye lenger.... takk for info @issomethingwrong 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.