Gå til innhold

Humor i natten!


stjernestøv

Anbefalte innlegg

stjernestøv

En natt sa en mann "Drep sønnen din" i en og en halv time, jeg var redd og tok en ekstra seroquel og vival. Stod opp og tok meg en røyk,men tenkte "Tenk om jeg har drept han og ikke husker det". Jeg gikk ned og vekte han, drog dynen hans nedover og hørte"Ka faen". Sa jeg skulle bare sjekke om han levde,og sa unskyld. Men måtte le og le, tenkte på Misery...hun som kidnappet han forfatteren, plutselig stod hun bare over sengen hans, det sa sønnen min og "Plutselig bare stod du der". Det var så morsomt og stemmen forsvant jo, det var litt tragikomisk? Har du sett Misery? Hun var helt psyko :D 

Har vært så dårlig nå, og i går ville jeg bare bort til damen som ladet vann. Men hun er død, hun sa jo det var både psykisk og fysisk med meg. Har følt meg døden nær! + at de nervesmertene og migrene plager meg,det er et lite Helvete. Føler det er onde krefter som kødder med meg og kommer inn i meg. Har to flasker ladet vann som er mange år gammelt, hun hadde hatt ladet vann stående i 16 år som var like friskt. Tror du jeg kan drikke det vannet nå? Hva om det er dårlig? Blir jeg syk av det da? Men har jo tro på at det er like friskt, får prøve kanskje. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

stjernestøv

Det verste som kan skje er vel at man får magesjau hvis man drikker for gammelt vann? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
55 minutter siden, stjernestøv skrev:

En natt sa en mann "Drep sønnen din" i en og en halv time, jeg var redd og tok en ekstra seroquel og vival. Stod opp og tok meg en røyk,men tenkte "Tenk om jeg har drept han og ikke husker det". Jeg gikk ned og vekte han, drog dynen hans nedover og hørte"Ka faen". Sa jeg skulle bare sjekke om han levde,og sa unskyld. Men måtte le og le, tenkte på Misery...hun som kidnappet han forfatteren, plutselig stod hun bare over sengen hans, det sa sønnen min og "Plutselig bare stod du der". Det var så morsomt og stemmen forsvant jo, det var litt tragikomisk? Har du sett Misery? Hun var helt psyko :D 

Har vært så dårlig nå, og i går ville jeg bare bort til damen som ladet vann. Men hun er død, hun sa jo det var både psykisk og fysisk med meg. Har følt meg døden nær! + at de nervesmertene og migrene plager meg,det er et lite Helvete. Føler det er onde krefter som kødder med meg og kommer inn i meg. Har to flasker ladet vann som er mange år gammelt, hun hadde hatt ladet vann stående i 16 år som var like friskt. Tror du jeg kan drikke det vannet nå? Hva om det er dårlig? Blir jeg syk av det da? Men har jo tro på at det er like friskt, får prøve kanskje. 

Jeg tenker at det ikke var lurt å kutte ut medisinene. Dette er ikke bra.

Anonymkode: 7c4bc...a44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg tenker at det ikke var lurt å kutte ut medisinene. Dette er ikke bra.

Anonymkode: 7c4bc...a44

Det vannet er som medisin for meg, får drikke det til det er slutt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Det vannet er som medisin for meg, får drikke det til det er slutt. 

Vannet hjelper ingen ting. Det er ikke normalt å ha en mann i hodet som krevet at en dreper familien.

Anonymkode: 7c4bc...a44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vannet hjelper ingen ting. Det er ikke normalt å ha en mann i hodet som krevet at en dreper familien.

Anonymkode: 7c4bc...a44

Jo det hjelper ihvertfall på det fysiske, sikkert det psykiske og. Ble mye bedre når jeg drakk det før, var som å våkne. Nå er jeg i en døs igjen. Nei ble redd den mannen, han gjentok og gjentok det + at jeg hadde ekstreme nervesmerter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 timer siden, stjernestøv skrev:

En natt sa en mann "Drep sønnen din" i en og en halv time, jeg var redd og tok en ekstra seroquel og vival. Stod opp og tok meg en røyk,men tenkte "Tenk om jeg har drept han og ikke husker det". Jeg gikk ned og vekte han, drog dynen hans nedover og hørte"Ka faen". Sa jeg skulle bare sjekke om han levde,og sa unskyld. Men måtte le og le, tenkte på Misery...hun som kidnappet han forfatteren, plutselig stod hun bare over sengen hans, det sa sønnen min og "Plutselig bare stod du der". Det var så morsomt og stemmen forsvant jo, det var litt tragikomisk? Har du sett Misery? Hun var helt psyko :D 

Har vært så dårlig nå, og i går ville jeg bare bort til damen som ladet vann. Men hun er død, hun sa jo det var både psykisk og fysisk med meg. Har følt meg døden nær! + at de nervesmertene og migrene plager meg,det er et lite Helvete. Føler det er onde krefter som kødder med meg og kommer inn i meg. Har to flasker ladet vann som er mange år gammelt, hun hadde hatt ladet vann stående i 16 år som var like friskt. Tror du jeg kan drikke det vannet nå? Hva om det er dårlig? Blir jeg syk av det da? Men har jo tro på at det er like friskt, får prøve kanskje. 

Det er leit at du ikke forstår hvor alvorlig dette er og kan bli. 

Anonymkode: 6f182...08e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, stjernestøv skrev:

Det var så morsomt og stemmen forsvant jo, det var litt tragikomisk? Har du sett Misery? Hun var helt psyko :D 

Misery er en skrekkfilm, der Kathy Bates spiller helt fantastisk. Akkurat som hun gjør i Dolores Claiborne.

Jeg ser ikke humoren i verken filmen eller situasjonen din. Du blir alltid veldig redd når du har gått uten (evt. på sterkt redusert dose) medisinene en stund.

3 timer siden, stjernestøv skrev:

Har følt meg døden nær! + at de nervesmertene og migrene plager meg

Har du noe som hjelper mot migrenen? Det er mange flere som opplever bedring med migrenemedisin nå enn tidligere, det har kommet mye nytt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er leit at du ikke forstår hvor alvorlig dette er og kan bli. 

Anonymkode: 6f182...08e

Sykepleieren fra dagsenteret lurte på om jeg ville bli innlagt, vi gikk litt i dag og satt oss på en benkt og pratet. Men trenger ikke innleggelse. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 time siden, Fionys skrev:

Dette er ikke humor, dette er sykdom.

Bare tenkte på misery, har du sett den? Følte meg som henne da jeg plutselig stod over sengen til sønnen min. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Sykepleieren fra dagsenteret lurte på om jeg ville bli innlagt, vi gikk litt i dag og satt oss på en benkt og pratet. Men trenger ikke innleggelse. 

Du ønsker å bli skikkelig dårlig altså.

Anonymkode: 7c4bc...a44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv
47 minutter siden, laban skrev:

Misery er en skrekkfilm, der Kathy Bates spiller helt fantastisk. Akkurat som hun gjør i Dolores Claiborne.

Jeg ser ikke humoren i verken filmen eller situasjonen din. Du blir alltid veldig redd når du har gått uten (evt. på sterkt redusert dose) medisinene en stund.

Har du noe som hjelper mot migrenen? Det er mange flere som opplever bedring med migrenemedisin nå enn tidligere, det har kommet mye nytt.

Ja det er en skrekkfim, og hun spiller sjukt bra :) Det gjør hun som Delores og, hun er en fantastisk skuespiller. Har sett de filmene flere ganger. Ja har mye angst nå,får drikke på det vannet...kanskje jeg ikke trenger vival heller da. 

Har relpax for migrene og det hjelper jo, må noen ganger ta to. Ellers går det mye i ibux og paracet for andre smerter og. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du ønsker å bli skikkelig dårlig altså.

Anonymkode: 7c4bc...a44

Nei det ønsker jeg ikke. Men det virker som det er en forutsetning å ta medisin når man er innlagt, jeg er ikke helt der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 minutter siden, stjernestøv skrev:

Nei det ønsker jeg ikke. Men det virker som det er en forutsetning å ta medisin når man er innlagt, jeg er ikke helt der. 

Du kommer til å havne der sånn dette utvikler seg. Lærer du ingen ting av tidligere hendelser?

Anonymkode: 7c4bc...a44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du kommer til å havne der sånn dette utvikler seg. Lærer du ingen ting av tidligere hendelser?

Anonymkode: 7c4bc...a44

Kommer til å havne der om legen tar fra meg vival og lyrica. Hun har enda ikke ringt fact, kan ikke ha vært så viktig da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, stjernestøv skrev:

Bare tenkte på misery, har du sett den? Følte meg som henne da jeg plutselig stod over sengen til sønnen min. 

Har sett den, men ingen friske mennesker går og vekker opp sønn sin for å se om de har drept han. Klarer ikke du å se at det nå også går ut over familien din og ikke bare deg selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Akkurat nå, Fionys skrev:

Har sett den, men ingen friske mennesker går og vekker opp sønn sin for å se om de har drept han. Klarer ikke du å se at det nå også går ut over familien din og ikke bare deg selv?

Jo det var dårlig gjort å vekke sønnen min som selv har problemer med å sove, men jeg måtte bare. Kunne ikke sovet mer hvis jeg hadde trodd han var død heller,sykepleieren fra dagseteret sa jeg gjorde rett i å vekke han. Først prøvde jeg å høre om han pustet eller se om han beveget seg, men han lå helt stille uten en lyd. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
26 minutter siden, stjernestøv skrev:

Jo det var dårlig gjort å vekke sønnen min som selv har problemer med å sove, men jeg måtte bare. Kunne ikke sovet mer hvis jeg hadde trodd han var død heller,sykepleieren fra dagseteret sa jeg gjorde rett i å vekke han. Først prøvde jeg å høre om han pustet eller se om han beveget seg, men han lå helt stille uten en lyd. 

Ser du ikke selv hvor sykt dette er!??

Anonymkode: 7c4bc...a44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...