Gå til innhold

Humor i natten!


stjernestøv

Anbefalte innlegg

stjernestøv
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ser du ikke selv hvor sykt dette er!??

Anonymkode: 7c4bc...a44

Ikke noe mer unormalt enn til vanlig. Når jeg var liten trodde jeg at jeg hadde knivstukket foreldrene mine til døde mens de sov, tørte ikke vekke dem for da ble far min så sint. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, stjernestøv skrev:

Kommer til å havne der om legen tar fra meg vival og lyrica. Hun har enda ikke ringt fact, kan ikke ha vært så viktig da. 

Skulle du tilbake til henne? Har du nok medisiner? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
6 minutter siden, cathlin skrev:

Skulle du tilbake til henne? Har du nok medisiner? 

Har nok en stund til, men fikk bare 20 vival...vanligvis får jeg 50. Får vel innkallelse neste gang jeg bestiller medisiner, men da avbestiller jeg timen. Hun skulle jo ringe fact mandagen eller tirsdagen, men har enda ikke gjort det. Hun er vel en useriøs lege da, bare ute etter å ta meg fordi jeg tar vival og lyrica. Får vel ikke relpax heller lenger, er jo rød trekant på dem. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, stjernestøv skrev:

Har nok en stund til, men fikk bare 20 vival...vanligvis får jeg 50. Får vel innkallelse neste gang jeg bestiller medisiner, men da avbestiller jeg timen. Hun skulle jo ringe fact mandagen eller tirsdagen, men har enda ikke gjort det. Hun er vel en useriøs lege da, bare ute etter å ta meg fordi jeg tar vival og lyrica. Får vel ikke relpax heller lenger, er jo rød trekant på dem. 

Ingen grunn til hun skulle ta deg. Selv om jeg nok ikke er voldsomt glad i kvinnelige leger selv. Var det noe vettugt å få ut av henne?

Hvorfor skulle hun ringe fact.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
4 timer siden, laban skrev:

Misery er en skrekkfilm, der Kathy Bates spiller helt fantastisk. Akkurat som hun gjør i Dolores Claiborne.

Jeg ser ikke humoren i verken filmen eller situasjonen din. 

 

Men seriøs? Syns du ikke Misery karakteren var morsom? Syns hun var veldig morsom der :D Bare en slik karakter kun hun kan spille. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Akkurat nå, cathlin skrev:

Ingen grunn til hun skulle ta deg. Selv om jeg nok ikke er voldsomt glad i kvinnelige leger selv. Var det noe vettugt å få ut av henne?

Hvorfor skulle hun ringe fact.

Det føltes sånn og jeg har slitt voldsomt i ettertid med at hun er ute etter å ta meg, er illuminati osv. Syns hun virket truende"Jeg må være litt streng nå" sa hun. Og det skal hun fortelle meg, et voksent menneske? Jeg sa ikke mye der og da men har fått reaksjoner i ettertid. Hun var ikke mye vetig nei,vil bare ta fra meg lyrica og vival. Snakk om å føle seg overstyrt, og i tilegg sier hun "Jeg er her for å hjelpe deg". Nei tror ikke det. 

Hun skulle ringe dem ang vival bruken og lyrica bruken min, men sykepleieren sa lyrica hadde ikke de noe med. Får jo det for nervesmerter, det var en nevrolog som sa jeg skulle ha det etter å ha prøvd to andre medisiner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, stjernestøv skrev:

Men seriøs? Syns du ikke Misery karakteren var morsom?

Det er lenge siden jeg så filmen, men nei, jeg tror absolutt ikke jeg syntes hun var morsom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Akkurat nå, laban skrev:

Det er lenge siden jeg så filmen, men nei, jeg tror absolutt ikke jeg syntes hun var morsom.

Ok. Da har vi bare ulik humor, måtte le flere ganger under filmen. Hun er bare så god på den rollen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, stjernestøv skrev:

Det føltes sånn og jeg har slitt voldsomt i ettertid med at hun er ute etter å ta meg, er illuminati osv. Syns hun virket truende"Jeg må være litt streng nå" sa hun. Og det skal hun fortelle meg, et voksent menneske? Jeg sa ikke mye der og da men har fått reaksjoner i ettertid. Hun var ikke mye vetig nei,vil bare ta fra meg lyrica og vival. Snakk om å føle seg overstyrt, og i tilegg sier hun "Jeg er her for å hjelpe deg". Nei tror ikke det. 

Hun skulle ringe dem ang vival bruken og lyrica bruken min, men sykepleieren sa lyrica hadde ikke de noe med. Får jo det for nervesmerter, det var en nevrolog som sa jeg skulle ha det etter å ha prøvd to andre medisiner. 

Ugg. Det hørtes ikke hyggelig ut. Det var henne du skulle ringt i natt, da, hvis hun er der for å hjelpe deg;-)

Syns godt du kan snakke med sykepleieren om dette. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ok. Da har vi bare ulik humor, måtte le flere ganger under filmen. Hun er bare så god på den rollen. 

Hehe, du har litt svart humor:-) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
2 minutter siden, cathlin skrev:

Ugg. Det hørtes ikke hyggelig ut. Det var henne du skulle ringt i natt, da, hvis hun er der for å hjelpe deg;-)

Syns godt du kan snakke med sykepleieren om dette. 

Ja har snakket om det med fact sykepleieren og i dag sykepleieren fra dagsenteret, begge vet at jeg ikke misbruker piller. Så hun må bare ta kontakt med dem, det gjør meg ingenting. 

Ja hun hadde sikkert stilt opp for meg, not ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
3 minutter siden, cathlin skrev:

Hehe, du har litt svart humor:-) 

Ja har visst det :D Digger Misery jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv

Nei nye leger i dag er eid av illuminati. Og for de som så gran prix, fikk dere med dere hva Madonna sa og sang og til hvem? Jo illuminati. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
29 minutter siden, stjernestøv skrev:

Nei nye leger i dag er eid av illuminati. Og for de som så gran prix, fikk dere med dere hva Madonna sa og sang og til hvem? Jo illuminati. 

Ro deg ned nå.

Anonymkode: 7c4bc...a44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, stjernestøv skrev:

Og for de som så grand prix, fikk dere med dere hva Madonna sa og sang og til hvem? Jo illuminati. 

Jeg lytter ikke til noens budskap så lenge de synger surt 🎶

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
8 timer siden, stjernestøv skrev:

Nei nye leger i dag er eid av illuminati. Og for de som så gran prix, fikk dere med dere hva Madonna sa og sang og til hvem? Jo illuminati. 

Hva du vet altså! 

Anonymkode: 6f182...08e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
7 timer siden, laban skrev:

Jeg lytter ikke til noens budskap så lenge de synger surt 🎶

Det var ikke surt, det ligger ute på youtube og hun synger ikke surt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Det var ikke surt, det ligger ute på youtube og hun synger ikke surt. 

Det hørtes surt ut (i betydning "traff ikke alle tonene") for meg da det ble framført. Men det er ingen stor sak, og jeg har ikke tenkt å høre på det én gang til.

Å synge med akkompagnement på "boks" eller "live" på stor avstand, er mye vanskeligere enn mange tror, så jeg skjønner godt at for eksempel Valgerd Svarstad Haugland ikke fikk det til i et - eh - berømt innslag for mange år siden: https://www.nrk.no/video/PS*68108  Men hun er ikke profesjonell og får ikke millionbeløp for å gjøre det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, stjernestøv skrev:

Det var ikke surt,

Det var surt så det holdt. At Madonna var den som skulle synge surest i løpet av ein Eurovision-kveld ville gitt rimeleg gode odds.

https://www.dagbladet.no/kultur/madonna-trynet---nederland-til-topps/71092330

- Det var surt. Dårlig vokallevert.

- RIP Madonnas karriere, skriver TV-personlighet Piers Morgan på Twitter.

22 minutter siden, stjernestøv skrev:

det ligger ute på youtube og hun synger ikke surt. 

Madonna har selv lagt ut en versjon med "fikset" vokal. Den originale høres ikke bra ut.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...