Gå til innhold

Humor i natten!


stjernestøv

Anbefalte innlegg

mariaflyfly
1 time siden, stjernestøv skrev:

Det var ikke surt, det ligger ute på youtube og hun synger ikke surt. 

Man trenger ikke være et snev av musikalsk for å høre at det låt skikkelig surt. Virkelig.

Det hele var skikkelig leit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

29 minutter siden, stjernestøv skrev:

Hørte bare på det på youtube og det var ikke surt....

Madonna har visst selv i ettertid lagt ut en versjon med et annet lydspor der hun ikke synger surt, kanskje det er denne du har hørt. For du skjønner også at når alle (presse + tilskuere + tv-publikum) sier hun synger surt så er det sant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
24 minutter siden, Lillemus skrev:

Madonna har visst selv i ettertid lagt ut en versjon med et annet lydspor der hun ikke synger surt, kanskje det er denne du har hørt. For du skjønner også at når alle (presse + tilskuere + tv-publikum) sier hun synger surt så er det sant.

Ok så er det sant da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
10 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ok så er det sant da. 

Se videoen jeg la ut nederst på forrige side.

Anonymkode: 7c4bc...a44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Se videoen jeg la ut nederst på forrige side.

Anonymkode: 7c4bc...a44

Det var surt ja, trodde det ikke jeg. Det var fint det på youtube. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

påskelilje
3 timer siden, slabbedask skrev:

Det var surt så det holdt. At Madonna var den som skulle synge surest i løpet av ein Eurovision-kveld ville gitt rimeleg gode odds.

https://www.dagbladet.no/kultur/madonna-trynet---nederland-til-topps/71092330

- Det var surt. Dårlig vokallevert.

- RIP Madonnas karriere, skriver TV-personlighet Piers Morgan på Twitter.

Madonna har selv lagt ut en versjon med "fikset" vokal. Den originale høres ikke bra ut.

 

Oi - det var jo virkelig surt!!! Veldig tydelig når de hadde klippet det på den måten.

Hørte det ikke selv på lørdag, hørte bare om det i etterkant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterfluen
16 timer siden, stjernestøv skrev:

Nei nye leger i dag er eid av illuminati. Og for de som så gran prix, fikk dere med dere hva Madonna sa og sang og til hvem? Jo illuminati. 

er ”just like a Prayer” han som er illuminati?

Endret av Blomsterfluen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Blomsterfluen skrev:

er ”just like a Prier” han som er illuminati?

Sangen heter "Just like a prayer" og betyr "Akkurat som en bønn", det er altså ikke noen mann det synges om. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterfluen
2 minutter siden, Lillemus skrev:

Sangen heter "Just like a prayer" og betyr "Akkurat som en bønn", det er altså ikke noen mann det synges om. :) 

ok. jeg trodde prayer var en mann som leste bønner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

ok. jeg trodde prayer var en mann som leste bønner.

Det kan godt være du har rett, jeg har aldri hørt på teksten. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
58 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

er ”just like a Prayer” han som er illuminati?

Nei det er den andre sangen hun snakker først i og synger i etterpå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.5.2019 den 14.44, stjernestøv skrev:

Sykepleieren fra dagsenteret lurte på om jeg ville bli innlagt, vi gikk litt i dag og satt oss på en benkt og pratet. Men trenger ikke innleggelse. 

Dette må du ta en screenprint av, og ta fram og lese når du tenker at behandlerne ikke vil hjelpe deg. 

Jeg syns heller ikke at det du sier er humoristisk. Det er bare trist å se hvor syk du har blitt igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv
4 minutter siden, Kayia skrev:

Dette må du ta en screenprint av, og ta fram og lese når du tenker at behandlerne ikke vil hjelpe deg. 

Jeg syns heller ikke at det du sier er humoristisk. Det er bare trist å se hvor syk du har blitt igjen. 

Tror ikke sykepleieren fra fact mener jeg er så syk akkurat. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
22 minutter siden, Kayia skrev:

Dette må du ta en screenprint av, og ta fram og lese når du tenker at behandlerne ikke vil hjelpe deg. 

Jeg syns heller ikke at det du sier er humoristisk. Det er bare trist å se hvor syk du har blitt igjen. 

Bare mener at det er de i fact som skal bedømme om jeg er syk eller ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, stjernestøv skrev:

Tror ikke sykepleieren fra fact mener jeg er så syk akkurat. 

Hvorfor skulle han spørre om du vil legges inn om han ikke mener du er syk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
6 minutter siden, Lillemus skrev:

Hvorfor skulle han spørre om du vil legges inn om han ikke mener du er syk?

Det var sykepleieren fra dagsenteret det, en hun. Snakket med han på telefonen og i går, sa ikke noe om innleggelse han. Virket som det var ok så lenge jeg ikke gjorde som stemmene sa, i går kveld sa de " Kvitt deg med deg legen"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Det var sykepleieren fra dagsenteret det, en hun. Snakket med han på telefonen og i går, sa ikke noe om innleggelse han. Virket som det var ok så lenge jeg ikke gjorde som stemmene sa, i går kveld sa de " Kvitt deg med deg legen"

At du selv ikke skjønner at du er i ferd med å bli svært syk, er helt ufattelig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎21‎.‎05‎.‎2019 den 10.51, stjernestøv skrev:

En natt sa en mann "Drep sønnen din" i en og en halv time, jeg var redd og tok en ekstra seroquel og vival. Stod opp og tok meg en røyk,men tenkte "Tenk om jeg har drept han og ikke husker det". Jeg gikk ned og vekte han, drog dynen hans nedover og hørte"Ka faen". Sa jeg skulle bare sjekke om han levde,og sa unskyld. Men måtte le og le, tenkte på Misery...hun som kidnappet han forfatteren, plutselig stod hun bare over sengen hans, det sa sønnen min og "Plutselig bare stod du der". Det var så morsomt og stemmen forsvant jo, det var litt tragikomisk? Har du sett Misery? Hun var helt psyko :D 

Har vært så dårlig nå, og i går ville jeg bare bort til damen som ladet vann. Men hun er død, hun sa jo det var både psykisk og fysisk med meg. Har følt meg døden nær! + at de nervesmertene og migrene plager meg,det er et lite Helvete. Føler det er onde krefter som kødder med meg og kommer inn i meg. Har to flasker ladet vann som er mange år gammelt, hun hadde hatt ladet vann stående i 16 år som var like friskt. Tror du jeg kan drikke det vannet nå? Hva om det er dårlig? Blir jeg syk av det da? Men har jo tro på at det er like friskt, får prøve kanskje. 

Hei, 

Når kommer FACT neste gang til deg? Det høres ut som om du trenger litt AP igjen nå. Så redd er det ikke godt å være. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, Lillemus skrev:

At du selv ikke skjønner at du er i ferd med å bli svært syk, er helt ufattelig...

Skjønner at det er noe som skurrer, lurer på hvem som snakker til meg f.eks. I går var det en damestemme. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...