Gå til innhold

Humor i natten!


stjernestøv

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Skjønner at det er noe som skurrer, lurer på hvem som snakker til meg f.eks. I går var det en damestemme. 

Stemmene du hører er sykdommen som herjer i hodet ditt. Og som du blånekter å bli medisinert mot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

stjernestøv
1 minutt siden, frosken skrev:

Hei, 

Når kommer FACT neste gang til deg? Det høres ut som om du trenger litt AP igjen nå. Så redd er det ikke godt å være. 

Hei. 

Sykepleieren kommer på mandag men snakket med han i går. Og i går kveld hørte jeg en damestemme, lå lenge og hørte den repitere helt til jeg tok ekstra truxal og seroquel. Jeg drikker nå på ladet vann nå og håper det hjelper. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Hei. 

Sykepleieren kommer på mandag men snakket med han i går. Og i går kveld hørte jeg en damestemme, lå lenge og hørte den repitere helt til jeg tok ekstra truxal og seroquel. Jeg drikker nå på ladet vann nå og håper det hjelper. 

Fint at du tok ekstra medisiner i går kveld. Hva ville psykiateren ha foreslått at du skulle tatt nå for å få litt mindre symptomer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
2 minutter siden, Lillemus skrev:

Stemmene du hører er sykdommen som herjer i hodet ditt. Og som du blånekter å bli medisinert mot.

Tror det er ånder jeg da,og lurte i går på om mitt høyere selv ville drepe legen. Men det er ikke lys og kjærlighet å drepe noen. Tror ikke jeg hadde klart det heller, men så for meg at jeg kuttet strupen hennes med en kniv. Og det er det verste jeg ser på film når noen gjøre det. Nei det ble for mange tanker så tok ekstra seroquel og truxal. Gjorde det rette da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, frosken skrev:

Fint at du tok ekstra medisiner i går kveld. Hva ville psykiateren ha foreslått at du skulle tatt nå for å få litt mindre symptomer?

Ja si det,han andre forgudet jo xeplion. Vet ikke med han her,men jeg gir ikke opp nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv

Føler jeg lever under press og må være psykolog for min datter ofte,ga henne vaknummeret til dagsenteret og sa hun kunne ringe dit. Det var sykepleieren fra dagsenteret sitt forslag, men hun ringer til meg. Og det er full krise, vil ikke leve mer for alt går til Helvete osv. Føler jeg får kjeft hver da fordi livet hennes er et Helvete på jord. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 minutter siden, stjernestøv skrev:

(...) i går kveld sa de " Kvitt deg med deg legen"

Tror du stemmen(e) er virkelig(e)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja si det,han andre forgudet jo xeplion. Vet ikke med han her,men jeg gir ikke opp nå. 

Jeg har glemt hva du brukte da du sluttet med AP sist, var det Latuda?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
10 minutter siden, stjernestøv skrev:

Tror det er ånder jeg da,og lurte i går på om mitt høyere selv ville drepe legen. Men det er ikke lys og kjærlighet å drepe noen. Tror ikke jeg hadde klart det heller, men så for meg at jeg kuttet strupen hennes med en kniv.

Herregud. Du forstår vel at dette er ganske sykt?

Anonymkode: 7c4bc...a44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
2 minutter siden, Kayia skrev:

Tror du stemmen(e) er virkelig(e)?

Ja de er virkelige,men jeg tror ikke de er gode. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
2 minutter siden, frosken skrev:

Jeg har glemt hva du brukte da du sluttet med AP sist, var det Latuda?

Ja det var latuda og de virket ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Herregud. Du forstår vel at dette er ganske sykt?

Anonymkode: 7c4bc...a44

Ble forvirret og visste ikke hva jeg skulle gjøre, derfor tok jeg ekstra seroquel og truxal. Og da sovnet jeg til slutt,jeg får så mange bilder inn i hodet og tanker pga en stemme. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja det var latuda og de virket ikke. 

Det høres ut for meg som om du bør ringt FACT i morgen for å få råd om hva du bør ta av medisiner akkurat nå. Det er ikke godt for deg å bli så redd, så da er det bedre med litt mer medisiner:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv
1 minutt siden, frosken skrev:

Det høres ut for meg som om du bør ringt FACT i morgen for å få råd om hva du bør ta av medisiner akkurat nå. Det er ikke godt for deg å bli så redd, så da er det bedre med litt mer medisiner:-)

Er det bedre? Har prøvd det før. Og jeg har jo sagt at denne gangen skal jeg holde ut, det går nok over til slutt dette også tror jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv

Og stemmehøring er forsåvidt ganske vanlig,kan jo tenke på det. Det er hvordan jeg føler meg i kroppen og hodet som er ubehagelig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Og stemmehøring er forsåvidt ganske vanlig,kan jo tenke på det. Det er hvordan jeg føler meg i kroppen og hodet som er ubehagelig. 

For oss som er friske så er det på ingen måte vanlig å høre stemmer som befaler at man skal drepe andre... Det er veldig psykt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Akkurat nå, Lillemus skrev:

For oss som er friske så er det på ingen måte vanlig å høre stemmer som befaler at man skal drepe andre... Det er veldig psykt.

Ja jeg liker det ikke jeg heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, stjernestøv skrev:

Er det bedre? Har prøvd det før. Og jeg har jo sagt at denne gangen skal jeg holde ut, det går nok over til slutt dette også tror jeg. 

Jeg har kjent deg i mange år nå, og jeg har også sett at du har blitt like redd som du er nå flere ganger tidligere. Du pleier raskt å bli mindre redd dersom du begynner å ta medisiner igjen, og du pleier også være veldig lettet når noen av disse symptomene forsvinner. Du har det ikke godt når du får så mye stemmer og når angsten dreier seg rundt slike temaer som du nå beskriver, da er det bedre at du tar medisiner igjen - i det minste inntil du igjen er litt bedre. 

Fornuftig at du tok seroquel og truxal i går kveld. Gjør gjerne det samme i kveld, og så kan du ringe FACT i morgen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, frosken skrev:

Jeg har kjent deg i mange år nå, og jeg har også sett at du har blitt like redd som du er nå flere ganger tidligere. Du pleier raskt å bli mindre redd dersom du begynner å ta medisiner igjen, og du pleier også være veldig lettet når noen av disse symptomene forsvinner. Du har det ikke godt når du får så mye stemmer og når angsten dreier seg rundt slike temaer som du nå beskriver, da er det bedre at du tar medisiner igjen - i det minste inntil du igjen er litt bedre. 

Fornuftig at du tok seroquel og truxal i går kveld. Gjør gjerne det samme i kveld, og så kan du ringe FACT i morgen. 

Ok. 

Får tenke på det,har ikke så lyst å ta mer medisiner nå. Men får tenke på det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Ok. 

Får tenke på det,har ikke så lyst å ta mer medisiner nå. Men får tenke på det. 

Du bør ikke bli reddere enn du er nå, da er det bedre med medisiner. 

Ta godt vare på deg selv nå i kveld, og ikke la deg dra inn i diskusjoner på nettet som gjør deg opprørt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...