Gå til innhold

Andre som plutselig får lyst til å drepe noen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Tror ikke han er ønd men at han har det vondt. 

Anonymkode: b46da...241

Han/hun/det er ond når han/hun/det ønsker å knivstikke og drepe folk! 

Anonymkode: 1c6c6...11b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Det er ufattelig mange av oss som har det vondt uten å ha slike ønsker! 

Anonymkode: 1c6c6...11b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nettopp. Du fungerer da såpass at du greier å skrive her, så hvordan kan det da ha seg at du har det så jævlig? 

Du er bare ond. Og/eller dum. 

Anonymkode: 1c6c6...11b

 

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Og hvordan kan det ha seg at det er så mye mer synd på deg enn på andre? Jævla idiot! 

Men gå nå og knivstikk noen. Så kanskje får du i det minste langtidsopphold i institusjon. Les: Fengsel. 

Anonymkode: 1c6c6...11b

Følte du deg truffet når jeg skrev at de som fungerer bra i hverdagen ikke burde ta opp plassen til de som er alvorlig psyke kanskje? Forresten så er det ulovlig å oppfordre til lovbrudd. Skam deg!

Anonymkode: a62f6...20c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

 

Følte du deg truffet når jeg skrev at de som fungerer bra i hverdagen ikke burde ta opp plassen til de som er alvorlig psyke kanskje? Forresten så er det ulovlig å oppfordre til lovbrudd. Skam deg!

Anonymkode: a62f6...20c

Lol.

Anonymkode: 1c6c6...11b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fordi jeg vet at mange mange som har mye bedre funksjonsevne og livskvalitet enn det jeg har får hjelp ifra psykiatrien, og jeg får ingen hjelp selv om jeg har bedt om det mange ganger og dermed føler jeg at disse menneskene tar opp plassen for oss andre som egentlig er enda psykere men tydelogvis ikke verdt å hjelpe fordi vi er for hjerneskadd fra før av og ingen håp om å komme ut iarbeid så de heller prioriterer de velfungerende. Jeg blir sint på de personene som tar all hjelpen og får lyst til å knivstikke de. Derfor

Anonymkode: a62f6...20c

Bare tull at de velfungerende blir prioritert, jeg er ufør og får hjelp, ikke er jeg velfungerende heller.

Hvorfor får du ikke hjelp? Du har vel fått en grunn for avslag når du har søkt om hjelp. 

Er det lenge siden ,kan du prøve å få hjelp nå? Tipper disse tankene du har kvalifiserer til en ny vurdering. 

Anonymkode: 857d4...e07

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

 

Følte du deg truffet når jeg skrev at de som fungerer bra i hverdagen ikke burde ta opp plassen til de som er alvorlig psyke kanskje? Forresten så er det ulovlig å oppfordre til lovbrudd. Skam deg!

Anonymkode: a62f6...20c

Mellom linjene oppfordret jeg degnok heller til å gå i fengsel. Hvor du hører hjemme. Men det skjønte du åpenbart ikke. 

Anonymkode: 1c6c6...11b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Tipper disse tankene du har kvalifiserer til en ny vurdering. 

Anonymkode: 857d4...e07

Ja det håper jeg den tingen vil få. En ny utredning på om den er trygg nok for samfunnet. 

Anonymkode: 1c6c6...11b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

La du merke til at jeg skrev de med så å si normal fungering? Ja en person med schizofreni kan ha et bra og velfungerende liv med jobb, venner, familie, barn og uten å trenge hjelp i det hele tatt fra psykiatrien mens en med "kun" angst og depresjon f.eks kan bli helt isolert , sengeliggende, daglig paranoia, ikke klare jobb, ingen venner, ingen familie og dermed  egentlig trenge mer hjelp enn en som har schizofreni men har bra fungering og et helt normalt liv allerede.

Anonymkode: a62f6...20c

Det er bare tull , vis en er alvorlig psykisk syk så er en nettopp det.Det er en grunn til at psykisk sykdom graderes etter alvorlighetsgrad. En med schizofreni er sykere enn en med angst og depresjon. Hvorfor ? jo fordi schizofreni gir angst, depresjon, psykose og negative symptomer ,pluss andre ting. Altså mer og flere alvorlige symptomer enn angst og depresjon. Det er langt mellom, vis noen, av den schizofrene du beskriver. Men skjønner at du gjerne vil være sykere enn alle andre. 

Anonymkode: 857d4...e07

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvis du går til fastlegen å sier du vil drepe noen, så får du nok hjelp, og det på dagen :)

Fordelen med å gjøre det på den måten fremfor å faktisk drepe noen er att du slipper forvaringsdom pga psykopati.

Tviler på att du blir dømt til tvunget psykisk helsevern, når du klarer å formidle dine egoistiske ønsker så kynisk og klart.

 

Anonymkode: bb46d...960

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det er bare tull , vis en er alvorlig psykisk syk så er en nettopp det.Det er en grunn til at psykisk sykdom graderes etter alvorlighetsgrad. En med schizofreni er sykere enn en med angst og depresjon. Hvorfor ? jo fordi schizofreni gir angst, depresjon, psykose og negative symptomer ,pluss andre ting. Altså mer og flere alvorlige symptomer enn angst og depresjon. Det er langt mellom, vis noen, av den schizofrene du beskriver. Men skjønner at du gjerne vil være sykere enn alle andre. 

Anonymkode: 857d4...e07

Har man schizofreni så har man angst, psykoser og vrangsforestillinger selfølgelig men dette varierer jo etter hvor alvorlig man er rammet. Noen er så psyke at de klarer ikke kle på seg selv klær en gang og går rundt som zombier og bor i døgnbemannet bolig mens andre igjen har en mye lettere grad og fungerer også godt i hverdagen. Jeg vet at det finnes folk med schizofreni som har både samboer og barn, en jobb og ellers lever et normalt sosialt liv. Det er ikke sånn at alle med schizofreni er psykere enn en med angst og depresjon for det kommer helt ann på funksjonsnivået og ikke diagnosen i seg selv selv om de fleste med angst og depresjon har det i en ganske mild grad så finnes det faktisk de som er veldig alvorlig rammet av dette også

Anonymkode: a62f6...20c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fordi jeg vet at mange mange som har mye bedre funksjonsevne og livskvalitet enn det jeg har får hjelp ifra psykiatrien, og jeg får ingen hjelp selv om jeg har bedt om det mange ganger og dermed føler jeg at disse menneskene tar opp plassen for oss andre som egentlig er enda psykere men tydelogvis ikke verdt å hjelpe fordi vi er for hjerneskadd fra før av og ingen håp om å komme ut iarbeid så de heller prioriterer de velfungerende. Jeg blir sint på de personene som tar all hjelpen og får lyst til å knivstikke de. Derfor

Anonymkode: a62f6...20c

Du mener de som tross alt betaler for at du får hjelp? 

Det gir mening å drepe de ja. Så er det ingen som kan betale for hjelpen din. Logikken din er like god som logikken til kommunister som vil ha væpna revv’lusjon. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.6.2019 den 23.41, AnonymBruker skrev:

Har du opplevd at du plutselig når du sitter hjemme bare plutselig får lyst til å drepe noen som egentlig ikke har gjort deg personlig noe vondt?

Anonymkode: a62f6...20c

Jeg håper du får hjelp med de tankene. 

Endret av cilie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...