Gå til innhold

Fordøyelsesproblemer/Tarmproblemer? Våt i baken.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Sliter med at jeg tidvis blir ganske våt i baken, altså mellom rumpeballene, antakelig ved endetarmsåpningen, ofte like før jeg må på toalettet andre ganger uten at jeg må på toalettet. Det er blitt et problem for meg fordi det er slik at noen ganger så er det såpass at det synes utenpå buksa. I forbindelse med dette er avføringen ganske "våt", (Ikke som diare, men ikke som faste klumper.) Hva kommer det av og er det vanlig?Det er en klar veske og det lukter ikke avføring såvidt jeg kan bedømme, men synes det er ganske ekkelt fordi det kommer fra rumpa og jeg forbinder det med avføring.

Det pleier å vare i perioder på noen måneder, ofte på våren, men har slitt med det ellers på året også. Har tenkt at det kanskje er noe jeg spiser som jeg ikke tåler, men kan ikke finne noe endring på kostholdet fra de periodene da det ikke inntreffer. Kan det være noe allergi som er årsaken? Noe jeg kan gjøre med det? Skal jeg bry meg om det og skifte undertøy når det skjer (er så pes fordi det kan skje flere ganger på en dag og da blir det så mye å vaske) eller bare gi blaffen?

Anonymkode: 5bb61...189

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...