Gå til innhold

ISW/medisiner


stjernestøv

Anbefalte innlegg

stjernestøv

Hører om folk som tar 25 mg seroquel for å sove, virker det likt som 200 mg? Kan jeg like gjerne ta 25 mg? Tar jo og 5 truxal,det er også mot tankekjør. Og jeg har telepatisk kontakt med ånder,det vil jeg ha...vil ha mer av det. Vil ha mye fokus på det tredje øyet, kan se bevegelser der men før så jeg bilder og filmer. Tror seroquel og truxal stenger litt det tredje øyet. 

Men det er mye bevegelse i det tredje øyet, kjenner det i pannen mellom øynene. Det vil være åpent. Psykiateren påstod så lite medisiner ikke stenger igjen, men det gjør det altså.

Endret av stjernestøv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

stjernestøv

Jeg skriver på psykiatri fordi psykiatrien kaller dette symptomer, et gjør meg litt usikker på meg selv. Det er jo ikke symptomer men evner,det er andre som tror på paralelle universer og flere dimensjoner. Men håper ISW kan svare på det med medisin? Jeg må bare prøve å bli kvitt dem, leve som den jeg er ment for å være. Da tror jeg livet blir bedre,det har ikke vært bra nå etter jeg var innlagt i 2014. Da ga de meg risperdal, tror den ødela livet mitt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv

Og jeg har jo også tatt xeplion,latuda og truxal siden da. Kan dette ha gjort noe med hjernen min? Det føles sånn ut. Sliter med så masse negative symptomer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv

Noen andre som tar lite seroquel for å sove? Jeg prøver ihvertfall med 100 mg i kveld og to truxal. 

xx00xx

Endret av stjernestøv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle gjerne svart deg på dette, men opplever at det blir litt feil siden mitt «mandat» kun er generell informasjon om medisiner og ikke under noen omstendighet konkrete råd. I ditt tilfelle er jeg redd du vil benytte det jeg skriver som anbefalinger av doser. 

Hvor mye Seroquel noen trenger for å sove avhenger helt av person og diagnose, så det er uansett vanskelig å svare generelt på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, stjernestøv skrev:

Noen andre som tar lite seroquel for å sove? Jeg prøver ihvertfall med 100 mg i kveld og to truxal. 

xx00xx

Jeg tar 200 mg Quetiapin (samme som seroquel), men i fjor tok jeg 100 og sov godt på det. Du kan sikkert ta 100.

Anonymkode: fafd3...2c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
2 timer siden, stjernestøv skrev:

Hører om folk som tar 25 mg seroquel for å sove, virker det likt som 200 mg? Kan jeg like gjerne ta 25 mg? Tar jo og 5 truxal,det er også mot tankekjør. Og jeg har telepatisk kontakt med ånder,det vil jeg ha...vil ha mer av det.

Det høres ut som du vil bli syk igjen. Vi vet jo hvor dette ender. Men lykke til.

Anonymkode: 4059a...43d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tar 200 mg Quetiapin (samme som seroquel), men i fjor tok jeg 100 og sov godt på det. Du kan sikkert ta 100.

Anonymkode: fafd3...2c1

Ok. Jeg prøver med 100 mg. Sov lenge på det tidligere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 time siden, elina777 skrev:

Sov ikke på 300 en gang

fikk sånn restless legs

Ok. Det er veldig unbehagelig, jeg har akineton for det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det høres ut som du vil bli syk igjen. Vi vet jo hvor dette ender. Men lykke til.

Anonymkode: 4059a...43d

Det handler om å ta ansvar for livet sitt og høre på seg selv, bli sikker på meg selv og ikke la meg forvirre av psykiatrien. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 time siden, issomethingwrong skrev:

Jeg skulle gjerne svart deg på dette, men opplever at det blir litt feil siden mitt «mandat» kun er generell informasjon om medisiner og ikke under noen omstendighet konkrete råd. I ditt tilfelle er jeg redd du vil benytte det jeg skriver som anbefalinger av doser. 

Hvor mye Seroquel noen trenger for å sove avhenger helt av person og diagnose, så det er uansett vanskelig å svare generelt på. 

Ok. Men takk likevel, jeg skal prøve å trappe ned. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv

Jeg tok 100 mg seroquel og to truxal i natt, sovnet til slutt men sov til tolv. Psykiateren hadde ringt og lagt igjen beskjed, må visst ha telefonen på. Vi skulle jo snakke om seroquel på dagtid, uff skal jeg bare jatte med? Har jo ombestemt meg jeg nå, vet ikke om jeg burde ta det på dagtid. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, stjernestøv skrev:

Jeg tok 100 mg seroquel og to truxal i natt, sovnet til slutt men sov til tolv. Psykiateren hadde ringt og lagt igjen beskjed, må visst ha telefonen på. Vi skulle jo snakke om seroquel på dagtid, uff skal jeg bare jatte med? Har jo ombestemt meg jeg nå, vet ikke om jeg burde ta det på dagtid. 

Selvfølgelig må man ha telefonen på hvis man venter på en telefon fra noen. Ta den samtalen med psykiater uansett hva du har bestemt deg for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, Fionys skrev:

Selvfølgelig må man ha telefonen på hvis man venter på en telefon fra noen. Ta den samtalen med psykiater uansett hva du har bestemt deg for.

Ja får ta den samtalen,hvis jeg skal ta det vil jeg ha pranalol. Skal ha telefonen på imorgen. Det er bare så mye som skjer nå energimessig på jorden, det er ikke bare meg som merker det. Det skal inn i kroppen, ting skal bearbeides. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, stjernestøv skrev:

. Det er bare så mye som skjer nå energimessig på jorden, det er ikke bare meg som merker det. Det skal inn i kroppen, ting skal bearbeides. 

Huff 🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
11 minutter siden, stjernestøv skrev:

Det er bare så mye som skjer nå energimessig på jorden, det er ikke bare meg som merker det. 

Ingen jeg kjenner har merket noe.

Anonymkode: 4059a...43d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
10 minutter siden, Xtra skrev:

Huff 🙄

Hva er huff med det? Jeg vil utvikle meg åndelig sett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ingen jeg kjenner har merket noe.

Anonymkode: 4059a...43d

Det er mange på FB grupper som merker det, det vil også skje mye energimessing i juli og august. Vi skal over til en ny epoke. 

Er bare redd disse medisinene hindrer min utvikling, det ønsker jeg ikke. 

Endret av stjernestøv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Hva er huff med det? Jeg vil utvikle meg åndelig sett. 

For oss som hverken sliter med psykdom eller tror på energier, parallelle universer eller ulike plan, er slike tanker "huff". Men vet det ikke er noen vits i å diskutere det, så det var bare dumt av meg å kommentere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...