Gå til innhold

ISW/medisiner


stjernestøv

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
4 minutter siden, stjernestøv skrev:

Det er mange på FB grupper som merker det, det vil også skje mye energimessing i juli og august. Vi skal over til en ny epoke. 

Den type FB grupper er stort sett ekkokammere.

 

Anonymkode: 4059a...43d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

stjernestøv
1 minutt siden, Xtra skrev:

For oss som hverken sliter med psykdom eller tror på energier, parallelle universer eller ulike plan, er slike tanker "huff". Men vet det ikke er noen vits i å diskutere det, så det var bare dumt av meg å kommentere.

Ok, det er ikke huff for meg,men en begivenhet. Og jeg bare fatter ikke at det kan li sett på som sykdom,det står jo om energier og andre dimensjoner i hundrevis av bøker. Sikkert tusenvis foressten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Den type FB grupper er stort sett ekkokammere.

 

Anonymkode: 4059a...43d

Hva betyr det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Hva betyr det?

Et ekkokammer er en metaforisk beskrivelse, som beskriver en situasjon hvor informasjon, ideer eller oppfatninger blir forsterket gjennom repetert kommunikasjon og repetisjon innenfor en avgrenset gruppe.

I et ekkokammer sees det gjerne bort fra meninger eller fakta som bryter med konsensus innenfor gruppen, så det blir lite plass for motstridende synspunkter. Derfor forsterkes troen på oppfatningene som allerede eksisterer i et ekkokammer.

Anonymkode: 4059a...43d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ok, det er ikke huff for meg,men en begivenhet. Og jeg bare fatter ikke at det kan li sett på som sykdom,det står jo om energier og andre dimensjoner i hundrevis av bøker. Sikkert tusenvis foressten.

Det er også mange som fremdeles tror at jorda er flat. The Flat Earth Society skal ha flere tusen medlemmer  http://www.theflatearthsociety.org/forum/index.php/topic,1324.msg1312141.html#msg1312141  Blir det dermed sant?

 

Endret av Xtra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ok, det er ikke huff for meg,men en begivenhet. Og jeg bare fatter ikke at det kan li sett på som sykdom,det står jo om energier og andre dimensjoner i hundrevis av bøker. Sikkert tusenvis foressten.

Så du er egentlig frisk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Et ekkokammer er en metaforisk beskrivelse, som beskriver en situasjon hvor informasjon, ideer eller oppfatninger blir forsterket gjennom repetert kommunikasjon og repetisjon innenfor en avgrenset gruppe.

I et ekkokammer sees det gjerne bort fra meninger eller fakta som bryter med konsensus innenfor gruppen, så det blir lite plass for motstridende synspunkter. Derfor forsterkes troen på oppfatningene som allerede eksisterer i et ekkokammer.

Anonymkode: 4059a...43d

Ok. Det forstod jeg ingenting av...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 time siden, Bergogdal skrev:

Så du er egentlig frisk?

Du jeg vet ikke hva det er med meg. Nå leste jeg nett i en journal der barna var små, det var sønnen min sin journal. Der står det at de tror jeg drar han med meg inn i min virkelighet, det er ikke sant. Det står jeg tror jeg har evner og tror på åndelige ting, de var svært bekymret over dette. Nei jeg la de papirene vekk,men det stod og at far og mor ikke er adekvate. Jeg kunne virke slik med første øyenkast,men det var jeg ikke. Så vi var vel noen rare skruer begge to ifølge dem. Jeg er ikke mindre rar i dag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 time siden, Bergogdal skrev:

Så du er egentlig frisk?

Men om du spør meg om jeg tror det åndelige er sykt? Nei det er naturlig, vi er en ånd i en kropp og vi kommer fra det åndelige og inn i det fysiske. 

Men om jeg har hatt angst og depresjoner? Ja det har jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo prøve seroquel depot hvis du skal ta seroquel på dagtid. Den blir man ikke trøtt av. Ikke farlig å prøve. 

Tror ikke du skal være så redd for å miste det åndelige, medisiner har jo ikke så voldsomt stor virkning. Du er og blir den mest åndelige her uansett:-) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
1 time siden, stjernestøv skrev:

Men om du spør meg om jeg tror det åndelige er sykt?

Å være så oppdatert av det "åndelige" og det overnaturlige, bruke så mye tid på det og gå sånn inn i det slik du gjør, med all den redselen og angsten og merkelige oppfatninger det skaper, er nok hverken lurt eller spesielt friskt.

Anonymkode: 4059a...43d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Å være så oppdatert av det "åndelige" og det overnaturlige, bruke så mye tid på det og gå sånn inn i det slik du gjør, med all den redselen og angsten og merkelige oppfatninger det skaper, er nok hverken lurt eller spesielt friskt.

Anonymkode: 4059a...43d

Blir litt frustrert når folk ikke forstår at det er en del av meg. Angst og frykt tiltrekker lavere energier, det er det de stygge stemmene er og telepatien....den er negativ fordi jeg er redd og har negative tanker. Jeg må tenke positivt å være sterk, da kommer det positive. Jeg har vært mye redd i livet mitt og derfor fått endel negativt,men i perioder har det vært magisk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 timer siden, stjernestøv skrev:

Ok. Det forstod jeg ingenting av...

Det dreier seg enkelt forklart om grupper hvor alle mener det samme. 

Anonymkode: 987c3...069

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det dreier seg enkelt forklart om grupper hvor alle mener det samme. 

Anonymkode: 987c3...069

Ok. Og da er det vel ikke sykt? Har slitt med det hele livet for å få folk til å forstå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, stjernestøv skrev:

Angst og frykt tiltrekker lavere energier, det er det de stygge stemmene er og telepatien....den er negativ fordi jeg er redd og har negative tanker. Jeg må tenke positivt og være sterk, da kommer det positive.

Jeg skal ikke legge meg opp i troen din, men ikke vri dette til at du selv er å bebreide for plagene dine fordi du tenker på feil måte. Det stemmer ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, laban skrev:

Jeg skal ikke legge meg opp i troen din, men ikke vri dette til at du selv er å bebreide for plagene dine fordi du tenker på feil måte. Det stemmer ikke.

Jo det er nettopp det jeg tror,men jeg vil ikke tiltrekke meg negativ energi men det gjør jeg. Det er pga mine tanker og følelser,jeg vil gjerne være en sterk og positiv person. En healer sa til meg "Du skal være sterk for å holde på med slike ting". Så jeg antar at hun så på meg som svak, følte hun ledet meg bort fra det åndelige. Ba meg om å skrelle poteter,og å være i virkeligheten...jorde meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...