Gå til innhold

Tror du på Gud og at vi møtes igjen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Tøffe@

Jeg har følt meg mye splittet i synet på tvil og tro i livet selv men jeg føler at Jesus barnet er våres alles liksom.. Slik henger det sammen for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 26.6.2019 den 22.11, AnonymBruker skrev:

Eller hva tror du?

Anonymkode: 8a80a...0b3

Tror ingenting skjer. Tror døden er slutten, endelig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har ikke sett noen troverdige kilder på noen gud

Og de som prøver å overbevise andre om guden sin, bruker ekstremt dårlige argumenter/logikk/bevis, og da blir jeg skeptisk altså

Jeg er åpen for alt jeg, inklusive at det er ting bak hvordan ting ble til som vi ikke forstår, men jeg tror det aller meste (trolig alt) av "guder" vi blir presentert for av våre medmennesker, er falske laget for å kontrollere grupper av mennesker og/eller psykotiske folk som har en feil i hjernen.

Og i 2019 er det litt for dumt å falle for slikt, ihvertfall om du har internett adgang.

Men, vi får se hva som skjer

Anonymkode: 2111c...c37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har aldri sett noe som virker troverdig om at Gud fins.  Jeg var oppvokst i religiøst hjem, men allikevel så har jeg aldri klart å bli overbevist. 

Anonymkode: f2439...b9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...