Gå til innhold

Er det slik at seksuelle avvik clustres?


kupton

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hva mener du med "clustres"?

Anonymkode: 50ba6...38c

At hvis en først har et, er sannsynligheten større for at en også har flere.

Akkurat som med psykdom. Har en først en lidelse, er sannsynligheten for at en har flere større enn hos normalbefolkningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Med så mange homofile her i verden ville det vel vært rart om ikke også noen av dem var overgripere? Det kan jo hende slutningen/mistanken ville vært en annen hvis man leste om/fikk bevis for hver enkelt homofil som faktisk ikke er overgriper?

Anonymkode: f7870...780

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
16 timer siden, kupton skrev:

At hvis en først har et, er sannsynligheten større for at en også har flere.

Akkurat som med psykdom. Har en først en lidelse, er sannsynligheten for at en har flere større enn hos normalbefolkningen.

Du mener det er sammenheng mellom homofili og pedofili?

Anonymkode: 737da...1fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Med så mange homofile her i verden ville det vel vært rart om ikke også noen av dem var overgripere? Det kan jo hende slutningen/mistanken ville vært en annen hvis man leste om/fikk bevis for hver enkelt homofil som faktisk ikke er overgriper?

Anonymkode: f7870...780

Det er vel overgripere der som i andre grupper,vet om en homofil som likte smågutter og gutter i puberteten. Han praktiserte så fort han fikk sjansen,sa til en gutt"Får jeg lov og tok han mellom bena". "Ikke faen" sa gutten så han spurte altså om lov. Men en jeg kjenner ble voldtatt av han,lurer på om han spurte om lov da. Det virket som han tiltrakk seg smågutter, ba dem hjem på middag osv. Vi småjentene fikk ikke komme inn til han bare guttene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv
20 timer siden, kupton skrev:

At hvis en først har et, er sannsynligheten større for at en også har flere.

Akkurat som med psykdom. Har en først en lidelse, er sannsynligheten for at en har flere større enn hos normalbefolkningen.

Med avvik mener du vel pedofile? Jeg vet om en pedofil som likte både små jenter og små gutter,bla meg. Han kom i fylla og ville fortelle om andre han hadde forgrepet seg på,det ville jeg ikke høre og jagde han ut.Da var jeg voksen. Men det var tydeligvis ikke bare meg,han ble selv voltatt av en pedofil homofil. De sier jo at misbrukte kan bli overgripere, stemmer det? Det stemmer ikke for meg,jeg ble paranoid og så overgripere overalt når ungene var små. 

Homofili og bifile er vel ikke et avvik?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv

Men det var ikke meningen å skrive om meg, ville bare få frem hva som var avvik. Det er de som liker barn og dyr og døde folk som er avvik. Og jeg er ikke et offer bare så det er sagt. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv

Har rapportert det jeg har skrevet her så det vil bli slettet,holdt meg ikke til spørsmålet. Beklager. Kanskje jeg ikke forstod spørsmålet en gang 😮 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Lurer på hvem den norske, homofile og underholdningsartisten, som viste seg også å være pedofil, er. Syke jævel som forgriper seg på uskyldige barn! 😡😠

Anonymkode: cc0a3...4e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...