AnonymBruker Skrevet 8. juli 2019 Del Skrevet 8. juli 2019 Jeg har en overbelstaningsskade og må derfor ikke utføre noen aktiviteter og lignende som fremprovokerer smerter før jeg har styrke musklene som er overbelastet. Problemet er at jeg ikke kan gjøre hverdagslige ting som å lage mat, gå, sykle etc. uten smerter. Jeg vurderer virkelig å kjøpe meg noen krykker så jeg ihvertfall kan komme meg rundt uten smerter og dermed klare gjenopptreningen bedre (fordi jeg ikke hele tiden overbelaster musklene), men er redd for at det vil gjøre at jeg mister ytterligere muskulatur i området. Noen tips eller råd til hva som vil være mest hensiktsmessig i min situasjon. Jeg føler meg utrolig innesperret fordi jeg ikke kan komme meg rundt atm. Anonymkode: 95f3e...0c5 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/449385-ovebelastningsskade/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
cilie Skrevet 8. juli 2019 Del Skrevet 8. juli 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har en overbelstaningsskade og må derfor ikke utføre noen aktiviteter og lignende som fremprovokerer smerter før jeg har styrke musklene som er overbelastet. Problemet er at jeg ikke kan gjøre hverdagslige ting som å lage mat, gå, sykle etc. uten smerter. Jeg vurderer virkelig å kjøpe meg noen krykker så jeg ihvertfall kan komme meg rundt uten smerter og dermed klare gjenopptreningen bedre (fordi jeg ikke hele tiden overbelaster musklene), men er redd for at det vil gjøre at jeg mister ytterligere muskulatur i området. Noen tips eller råd til hva som vil være mest hensiktsmessig i min situasjon. Jeg føler meg utrolig innesperret fordi jeg ikke kan komme meg rundt atm. Anonymkode: 95f3e...0c5 Min første tanke er at lege, fysio eller kiropraktor bør kunne råde deg her? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/449385-ovebelastningsskade/#findComment-3914749 Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 8. juli 2019 Del Skrevet 8. juli 2019 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har en overbelstaningsskade og må derfor ikke utføre noen aktiviteter og lignende som fremprovokerer smerter før jeg har styrke musklene som er overbelastet. Problemet er at jeg ikke kan gjøre hverdagslige ting som å lage mat, gå, sykle etc. uten smerter. Jeg vurderer virkelig å kjøpe meg noen krykker så jeg ihvertfall kan komme meg rundt uten smerter og dermed klare gjenopptreningen bedre (fordi jeg ikke hele tiden overbelaster musklene), men er redd for at det vil gjøre at jeg mister ytterligere muskulatur i området. Noen tips eller råd til hva som vil være mest hensiktsmessig i min situasjon. Jeg føler meg utrolig innesperret fordi jeg ikke kan komme meg rundt atm. Anonymkode: 95f3e...0c5 Dette ville jeg ha diskutert med en fysioterapeut. De er vant til å gi konkrete råd i slike situasjoner. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/449385-ovebelastningsskade/#findComment-3914811 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.