Gå til innhold

Admin


Gjest Surrehuggu

Anbefalte innlegg

Gjest Surrehuggu

Nå er det takk og farvel for godt. 

Jeg ønsker å slette brukeren min og bli hindret i å kunne lage ny bruker ved senere anledninger. Går det an å få til? 

Tusen takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

stjernestøv
3 minutter siden, Surrehuggu skrev:

Nå er det takk og farvel for godt. 

Jeg ønsker å slette brukeren min og bli hindret i å kunne lage ny bruker ved senere anledninger. Går det an å få til? 

Tusen takk.

Har sett frekke kommentarer fra anonyme :( 

Men skal vi la de ødelegge hele forumet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 minutter siden, Surrehuggu skrev:

Nå er det takk og farvel for godt. 

Jeg ønsker å slette brukeren min og bli hindret i å kunne lage ny bruker ved senere anledninger. Går det an å få til? 

Tusen takk.

Du, du er en av dem som i mine øyne bidrar svært positivt på DOL. Jeg synes det ville vært trist å miste ditt brukernavn.

Anonymkode: e0c95...e74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Surrehuggu
23 minutter siden, stjernestøv skrev:

Men skal vi la de ødelegge hele forumet?

Det er nok heller jeg som ødelegger for meg selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er noen som har vært frekke mot deg, men jeg håper du gir beng i det og blir. Har lest masse av det du har skrevet med stor interesse og smil om munnen. Du har vært et svært positivt tilskudd på dol.

Anonymkode: 836b5...60d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Surrehuggu
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du, du er en av dem som i mine øyne bidrar svært positivt på DOL. Jeg synes det ville vært trist å miste ditt brukernavn.

Anonymkode: e0c95...e74

Takk, det var jo hyggelig sagt av deg. Men når jeg driver og ødelegger for meg selv, så er det best å slutte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Surrehuggu
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det er noen som har vært frekke mot deg, men jeg håper du gir beng i det og blir. Har lest masse av det du har skrevet med stor interesse og smil om munnen. Du har vært et svært positivt tilskudd på dol.

Anonymkode: 836b5...60d

Takk, så hyggelig sagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Surrehuggu skrev:

Takk, det var jo hyggelig sagt av deg. Men når jeg driver og ødelegger for meg selv, så er det best å slutte. 

Vet ikke hvordan du ødelegger for deg selv her på dol, men synes at du skriver mye bra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
3 minutter siden, Surrehuggu skrev:

Det er nok heller jeg som ødelegger for meg selv. 

Å? Det har jeg ikke lagt merke på på ingen måte, du virker både fornuftig og omsorgsfull ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
5 minutter siden, Surrehuggu skrev:

Takk, det var jo hyggelig sagt av deg. Men når jeg driver og ødelegger for meg selv, så er det best å slutte. 

Hvordan ødelegger du for deg selv?

Anonymkode: 836b5...60d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg kommer til å gi meg jeg også. Fikk høre at jeg var i veien for andre  idag, da ble jeg lei meg. 

Anonymkode: 836b5...60d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
21 minutter siden, Surrehuggu skrev:

Takk, det var jo hyggelig sagt av deg. Men når jeg driver og ødelegger for meg selv, så er det best å slutte. 

På hvilken måte ødelegger du for deg selv? Det eneste du gjør er å være positiv engasjert i andre mennesker, samt å reflektere over eget liv og hva som kan hjelpe deg.

Jeg håper du revurderer ønsket ditt og blir værende.

Anonymkode: e0c95...e74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

På hvilken måte ødelegger du for deg selv? Det eneste du gjør er å være positiv engasjert i andre mennesker, samt å reflektere over eget liv og hva som kan hjelpe deg.

Jeg håper du revurderer ønsket ditt og blir værende.

Anonymkode: e0c95...e74

Helt enig. Dol trenger Ts. 

Anonymkode: 836b5...60d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Surrehuggu

Dere er utrolig søte som sier alt dette fine til meg, tusen takk :)

Det jeg mener med at jeg ødelegger for meg selv, får bli en hemmelighet mellom admin og meg ;)

Men jeg skal revurdere utmeldelsen, og hvis jeg velger å bli, så håper jeg du også gjør det anonym bruker .... 60d :) klem til dere alle snille fra meg ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
9 minutter siden, Surrehuggu skrev:

Dere er utrolig søte som sier alt dette fine til meg, tusen takk :)

Det jeg mener med at jeg ødelegger for meg selv, får bli en hemmelighet mellom admin og meg ;)

Men jeg skal revurdere utmeldelsen, og hvis jeg velger å bli, så håper jeg du også gjør det anonym bruker .... 60d :) klem til dere alle snille fra meg ❤️

Har kjent meg så mye igjen i deg ❤️ 

Anonymkode: 836b5...60d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
6 minutter siden, Surrehuggu skrev:

Dere er utrolig søte som sier alt dette fine til meg, tusen takk :)

Det jeg mener med at jeg ødelegger for meg selv, får bli en hemmelighet mellom admin og meg ;)

Men jeg skal revurdere utmeldelsen, og hvis jeg velger å bli, så håper jeg du også gjør det anonym bruker .... 60d :) klem til dere alle snille fra meg ❤️

Du må ikke slutte Surrehuggu :( du er absolutt et positivt bidrag på Dol. Liker deg :) du er svært fornuftig og flink til å svare folk konstruktivt. 

Anonymkode: 90c5f...0d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Surrehuggu
13 timer siden, Surrehuggu skrev:

Det er nok heller jeg som ødelegger for meg selv. 

Føler litt for å forklare meg om dette. Det handler om at jeg flere ganger i det siste har skrevet noen innlegg som jeg siden angrer på og ber admin om å slette, og at jeg ved en anledning har brutt forumreglene. Disse tingene førte til, helt berettiget, en advarsel fra admin. Så på den måten føler jeg at jeg ødelegger for meg selv. 

Men skjerper meg fra nå av.

Endret av Surrehuggu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
51 minutter siden, Surrehuggu skrev:

Føler litt for å forklare meg om dette. Det handler om at jeg flere ganger i det siste har skrevet noen innlegg som jeg siden angrer på og ber admin om å slette, og at jeg ved en anledning har brutt forumreglene. Disse tingene førte til, helt berettiget, en advarsel fra admin. Så på den måten føler jeg at jeg ødelegger for meg selv. 

Men skjerper meg fra nå av.

Syns det er hyggelig at du blir ❤️ 

Jeg vil også skjerpe meg,har skrevet for mye om meg selv her. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
6 minutter siden, stjernestøv skrev:

Syns det er hyggelig at du blir ❤️ 

Jeg vil også skjerpe meg,har skrevet for mye om meg selv her. 

Vi har alle vårt.

Anonymkode: 75d43...2ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...