Gå til innhold

Admin


Gjest Surrehuggu

Anbefalte innlegg

Gjest Surrehuggu
2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Syns det er hyggelig at du blir ❤️ 

Jeg vil også skjerpe meg,har skrevet for mye om meg selv her. 

Takk, fint at du også blir ❤️

Ja, det er det jeg også tenker at jeg har gjort; skrevet altfor mye og personlig om meg selv, som jeg siden angrer på. Så skjerpings fra nå av! Admin kan jo ikke hele tida drive å slette ting jeg angrer på å ha skrevet! Og forumreglene vil jeg ikke bryte igjen 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

stjernestøv
25 minutter siden, Surrehuggu skrev:

Takk, fint at du også blir ❤️

Ja, det er det jeg også tenker at jeg har gjort; skrevet altfor mye og personlig om meg selv, som jeg siden angrer på. Så skjerpings fra nå av! Admin kan jo ikke hele tida drive å slette ting jeg angrer på å ha skrevet! Og forumreglene vil jeg ikke bryte igjen 😅

Takk ❤️ 

Je det er visst best å tenke seg om før man skriver ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
56 minutter siden, Surrehuggu skrev:

Takk, fint at du også blir ❤️

Ja, det er det jeg også tenker at jeg har gjort; skrevet altfor mye og personlig om meg selv, som jeg siden angrer på. Så skjerpings fra nå av! Admin kan jo ikke hele tida drive å slette ting jeg angrer på å ha skrevet! Og forumreglene vil jeg ikke bryte igjen 😅

Skjønner ikke hvilke forumregler du har brutt og som har ført til advarsel. Har ikke sett noe sånt fra deg her inne. 

Godt at du blir ❤️

Anonymkode: 836b5...60d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Surrehuggu
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner ikke hvilke forumregler du har brutt og som har ført til advarsel. Har ikke sett noe sånt fra deg her inne. 

Godt at du blir ❤️

Anonymkode: 836b5...60d

Det er nok fordi admin sletter det som er brudd på forumreglene, så er ikke sikkert at du har rukket å få det med deg ;)

Endret av Surrehuggu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
AnonymBruker

Vennligst slett meg som bruker . Ikke bra for meg med ukvalifiserte svar og engasjement her . Ukritisk tiltak å logge inn / opprette bruker. Håper det tas til følge 

Anonymkode: 548c7...d61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vennligst slett meg som bruker . Ikke bra for meg med ukvalifiserte svar og engasjement her . Ukritisk tiltak å logge inn / opprette bruker. Håper det tas til følge 

Anonymkode: 548c7...d61

Hei, du må poste under brukernavn eller ved å sende meg en PM salik at jeg får brukernavnet ditt for å kunne slettes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...