Gå til innhold

Fjerning av hemoroider


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har hatt hemoroider i overkant av 20 år og nå begynner de å plage meg mye. Fra å være en liten ert så har de vokst til en liten bukett og de er sjenerende på mange måter. Jeg dusjer alltid etter å ha vært  på wc og gjort mitt, dette for å være sikker på at det er helt rent bak der. Når jeg ligger på siden naken i senga så er hemoroidene faktisk synelig mellom rumpesprekken. Jeg er også tidvis veldig sår bak der på grunn av "overdrevent" renhold.

Jeg tok dette opp med fin forrige fastlege for 3-4 år siden, men han mente at det var liten vits i å fjerne dem da de bare kom tilbake. Jeg tok det opp en gang til ved en senere anledning, men fikk samme svar. Han hadde under utdannelsen jobbet på et sykehus der de fjernet slike, og mente at operasjonen bare ville være brannslukking.

Nå har jeg ny fastlege og har bestilt time for dette emnet. Er det noen her som har vært igjennom en slik operasjon og som kan berette sin erfaring? Bør jeg presse på for å få til en operasjon, eller har min forrige fastlege rett i sin påstand?

Anonymkode: 4611f...82f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...