Gå til innhold

Ble utsatt for flere overgrep


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg ble utsatt for flere overgrep som barn. Det første overgrepet skjedde da jeg var rundt 7-8 år gammel. Et familiemedlem tok hånden min å brukte den til å tilfredsstille seg.

Det andre overgrepet skjedde da jeg var rundt 9 år. Læreren tok meg på kontoret hans og begynte å beføle rompa mi..

Det siste overgrepet skjedde da jeg var rundt 10. En politimann tok seg til rette å brukte hånden min til å tilfredsstille seg.

Så jeg har opplevd flere seksuelle overgrep. På grunn av det sliter jeg med min seksualitet. Lurer blant annet på om jeg er pedofil, for jeg har nylig begynt å onanere til bilder av småjenter. Jeg er en ungdom nå, men lurer fortsatt på om jeg er pedofil.

I tillegg, når jeg var 16 år, brukte jeg hånden til søstera mi til å tilfredsstille meg selv. Hun sov mens jeg gjorde det. Jeg angrer veldig, og vil helst ikke se på henne engang fordi det minner meg om det. Jeg lurer på om jeg gjorde det grunnet seksuelle overgrepene jeg ble utsatt for? Ikke vet jeg.

Og vær så snill ikke skriv  hatkommentarerer. Jeg er allerede i en sårbar situasjon og er suicidal, så jeg trenger ikke hat akkurat nå.

Anonymkode: 5413e...ce2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fokuset ditt bør være på å få hjelp til å bearbeide gammelt og hjelp til å etablere en trygg seksualitet, ikke hvorvidt du har pedofili eller ikke. Er du i behandling? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
On 7/17/2019 at 11:57 AM, XbellaX said:

Fokuset ditt bør være på å få hjelp til å bearbeide gammelt og hjelp til å etablere en trygg seksualitet, ikke hvorvidt du har pedofili eller ikke. Er du i behandling? 

Ja, jeg er i behandling. Du har rett, jeg burde fokusere på å bearbeide alt jeg har opplevd. Takkk for svar.

Anonymkode: 5413e...ce2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...