Larsandre Skrevet 19. juli 2019 Del Skrevet 19. juli 2019 Hei I 2016 hadde eg ein operasjon (prostata) og nå nyleg øydela eg akilles/leggmuskel og fekk s.k «spissfotgips» som eg går med nå. I begge høve fekk eg «automatisk» utskreve resept på Fragmin-sprøyter som eg skulle ta ei viss tid for å unngå blodpropp. Sia eg også har låge blodplateverdier - (kronsisk blodsjukdom, verdi nå ca 80) og eg følte at det var ein slags «automatikk» i resept på Fragmin, stilte eg spørsmålstegn ved om eg eigentleg trengte å ta dette. I 2016 fekk eg beskjed om at eg kunne droppe den, nå - med akillesskaden - og ved anna sjukehus, vart det mykje «fram og tilbake» før dei til slutt konkluderte med halv dose i 60 dagar... Mitt utgangspunkt er at eg prøver å unngå unødvendig medisinering og det er årsaka til at eg stiller spørsmål ved dette.... Kva meiner Doktoronline? Helsing Larsandre 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/449588-blodfortynnende-spr%C3%B8yter-vedetter-operasjon-ol/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.