Gå til innhold

Terskel på innleggelse?


stjernestøv

Anbefalte innlegg

stjernestøv
42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det kan du si til dem. 

Anonymkode: c47a1...e42

 

42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det kan du si til dem. 

Anonymkode: c47a1...e42

Har sagt det til psykiateren og sykepleieren en gang de tilbød meg innleggelse "Å det er for masse energier der" sa psykiateren bare. Men har skjermet meg selv mye tidligere ved å være på rommet mitt der,gikk bare ut for å røyke. Prøvde å sitte i stua da de ba meg om det, ble dårlig da. Og det var en utfordring å spise med andre folk, når jeg tenker på en person blir jeg den personen....eller kjenner den personen inni meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
16 minutter siden, stjernestøv skrev:

Så jeg tror det er best jeg blir hjemme jeg i grunn. 

Hvis du vil fortsette å stå på stedet hvil og ikke bli bedre er det et godt valg.

Anonymkode: df520...b7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du vil fortsette å stå på stedet hvil og ikke bli bedre er det et godt valg.

Anonymkode: df520...b7d

Ja det er jo det og,hadde sikkert kommet meg litt fremover da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv

Men bare for å se...

Er dere enig med meg i at vi skaper vår egent virkelighet med det vi tenker og føler? 

Noe er bestemt at vi skal gjennom,men tror dere vi har en viss kontroll?

Da jeg spurte Gud en gang jeg var veldig dårlig hva som var meningen,da var svaret "Dette er meningen". Så da må det jo være en mening med at jeg stadig er dårlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
18 minutter siden, stjernestøv skrev:

Men bare for å se...

Er dere enig med meg i at vi skaper vår egent virkelighet med det vi tenker og føler? 

Nei. Det viktige er hva du GJØR.

Anonymkode: df520...b7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
24 minutter siden, stjernestøv skrev:

Er dere enig med meg i at vi skaper vår egent virkelighet med det vi tenker og føler? 

Selvfølgelig ikke. 

Anonymkode: 96e97...d8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kan ikke bare regne med at alt ordner seg uten at vi gjør noe selv. Hadde jeg bare fulgt tanker og følelser hadde jeg nok ligget i grava.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei. Det viktige er hva du GJØR.

Anonymkode: df520...b7d

Ja selvfølgelig,og det du gjør begynner med tanker og følelser. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
9 minutter siden, Fionys skrev:

Vi kan ikke bare regne med at alt ordner seg uten at vi gjør noe selv. Hadde jeg bare fulgt tanker og følelser hadde jeg nok ligget i grava.

Handling må til,det er det jeg har problemer med. Men tror når jeg tenker på plagene mine får jeg mer av det,vil gjerne snu det. Tenke på det jeg ønsker meg istedenfor. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, stjernestøv skrev:

Var med sykepleieren fra dagsenteret i går,hun så jeg hadde vondt for å gå og mente jeg var mer urolig nå sikkert pga at jeg ikke tok medisin om dagen. Hun lurte på om jeg ville legge meg inn på dps,komme meg litt vekk og få hjelp der. Men spurte sykepleieren fra fact om det, han svarte at jeg selv kan og vil be om innleggelse hvis jeg trenger det,så da glemmer jeg det. 

Bare lurer på hva terskelen er for å legge seg inn? 

Min terskel er ganske høy tror jeg,og det er jo mer som foregår ved innleggelse enn hjemme. Må opp tidlig,på arbeidstue,å gå tur og være sosial. Føler meg mer skjermet hjemme i grunn. 

Sykepleieren fra dagsenteret mente jeg var for opptatt av åndelige ting nå og lurte på hva familien sa når jeg snakket om det. Men de sier ikke mye om det, de hører på det jeg sier og lærer tror jeg. Man kan jo løfte de rundt seg opp også,det er det jeg prøver på. Vil bare at alle skal se sannheten jeg. 

Jeg synes det er en fordel om planlagte innleggelser har en konkret hensikt, særlig fordi du opplever det som belastende å være innlagt. Siden du er opptatt av å bruke minst mulig medisiner, tenker jeg at du kanskje bør søke deg til et av de behandlingsstedene som har spesialisert seg på "medikamentfri" behandling (hvor man allikevel godt kan bruke noe medisiner). Jeg tenker også at innleggelsen ikke bør være altfor kort, da det tar tid å komme inn i bedre rutiner og komme i bedre form. En forutsetning for at det skal være noe poeng å søke seg til en slik innleggelse, er at du kjenner at du er innstilt på å gjøre et forsøk på å få til endring. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
10 minutter siden, frosken skrev:

Jeg synes det er en fordel om planlagte innleggelser har en konkret hensikt, særlig fordi du opplever det som belastende å være innlagt. Siden du er opptatt av å bruke minst mulig medisiner, tenker jeg at du kanskje bør søke deg til et av de behandlingsstedene som har spesialisert seg på "medikamentfri" behandling (hvor man allikevel godt kan bruke noe medisiner). Jeg tenker også at innleggelsen ikke bør være altfor kort, da det tar tid å komme inn i bedre rutiner og komme i bedre form. En forutsetning for at det skal være noe poeng å søke seg til en slik innleggelse, er at du kjenner at du er innstilt på å gjøre et forsøk på å få til endring. 

 

Ja jrg ønsker endring,forandre livet mitt. Får vel ikke hjelp til det på dps. Får heller reise til hurdalssjøen hvis jeg kommer inn dit. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 time siden, frosken skrev:

Jeg synes det er en fordel om planlagte innleggelser har en konkret hensikt, særlig fordi du opplever det som belastende å være innlagt. Siden du er opptatt av å bruke minst mulig medisiner, tenker jeg at du kanskje bør søke deg til et av de behandlingsstedene som har spesialisert seg på "medikamentfri" behandling (hvor man allikevel godt kan bruke noe medisiner). Jeg tenker også at innleggelsen ikke bør være altfor kort, da det tar tid å komme inn i bedre rutiner og komme i bedre form. En forutsetning for at det skal være noe poeng å søke seg til en slik innleggelse, er at du kjenner at du er innstilt på å gjøre et forsøk på å få til endring. 

 

Men jeg er litt usikker og ambivalent, men det er jeg til alt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv

Men jeg vet ikke om jeg klarer å reise noen plass nå, er så mye dårlig nå for tiden. Kan det være healingen? Forstår ingenting!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
12 minutter siden, stjernestøv skrev:

Men jeg vet ikke om jeg klarer å reise noen plass nå, er så mye dårlig nå for tiden. Kan det være healingen? Forstår ingenting!

Du blir dårligere fordi du har sluttet på medisiner.

Men det er jo det du ønsker.

Anonymkode: df520...b7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du blir dårligere fordi du har sluttet på medisiner.

Men det er jo det du ønsker.

Anonymkode: df520...b7d

Tror du virkelig jeg vil bli dårlig?

Jeg leser masse bøker for å få hjelp, for å forandre meg selv til det bedre. Jeg prøver...og jeg får healing. Tror du det er for morro skyld? Jeg vil være bra. 

Endret av stjernestøv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ønske du hadde fått litt "drahjelp" fra venner og familie, det har hjulpet meg utrolig mye. Hvis jeg er stille og ikke lar høre fra meg en dag så er det alltids en eller annen som ringer meg å får meg opp. I tillegg så er det fint å ha noen som bryr seg og som forventer noe av meg, dette gjør at jeg gjør en ekstra innsats.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, Fionys skrev:

Skulle ønske du hadde fått litt "drahjelp" fra venner og familie, det har hjulpet meg utrolig mye. Hvis jeg er stille og ikke lar høre fra meg en dag så er det alltids en eller annen som ringer meg å får meg opp. I tillegg så er det fint å ha noen som bryr seg og som forventer noe av meg, dette gjør at jeg gjør en ekstra innsats.

Venner og familie holder seg unna når jeg er dårlig, de tenker vel at jeg trenger ro og fred. Her forventer ingen noe av meg,de er nok vant til det tror jeg. Så vet ikke hvordan det er når noen forventer noe av meg nå,men når ungene var små forventet folk mer av meg. Nå er det ikke så næye føler jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
29 minutter siden, stjernestøv skrev:

Tror du virkelig jeg vil bli dårlig?

Du burde ha lært nå at du alltid blir dårlig når du slutter på medisiner. Det er bare å søke opp og lese dine gamle tråder.

29 minutter siden, stjernestøv skrev:

Jeg leser masse bøker for å få hjelp, for å forandre meg selv til det bedre. Jeg prøver...og jeg får healing. Tror du det er for morro skyld? 

Nei, men (fjern) healing er bare tull. Håper du ikke har brukt for mye penger på det.

Anonymkode: df520...b7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du burde ha lært nå at du alltid blir dårlig når du slutter på medisiner. Det er bare å søke opp og lese dine gamle tråder.

Nei, men (fjern) healing er bare tull. Håper du ikke har brukt for mye penger på det.

Anonymkode: df520...b7d

Det er jo det som er tinen,jeg prøver å få skikk på livet mitt med å ta ansvar for egne tanker og følelser. Men vi er jo programert fra fødselen av,trenger å øke mine vibrasjoner for at loven om tiltrekning skal gå min vei. I positiv retning altså,alt jeg tiltrekker meg nå er jo negativt. 

Jeg har nå tro på fjernhealing,men jeg har ikke blitt bedre ser jeg nå. Har brukt 3000 kroner på det hittil. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...