Gå til innhold

Terskel på innleggelse?


stjernestøv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Nei sletts ikke. Fordi jeg ikke klarer å skape det livet jeg ønsker. Men jeg skal ikke gi opp. Skal fortsette å prøve.

Det hjelper ikke å,sitte og lese bøker. Du må komme drg ut  av sofaen og gjøre noe.

Anonymkode: df520...b7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg skjønner ikke hvorfor dere diskuterer vrangforestillinger med TS. Erfaring har i årevis vist at det er nytteløst å diskutere disse vrangforestillingene. Jeg husker så godt at nhd skrev det flere ganger. Men dere må gjerne fortsette med det for min del. 

Anonymkode: c47a1...e42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det er det virkelig ikke.

Anonymkode: df520...b7d

Jo, det er det virkelig. 

Anonymkode: 1175d...10b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hva med å snakke med noen andre som er medisiner? Kanskje de kan hjelpe deg til å finne din plass? 

Anonymkode: 1175d...10b

Sikkert smart å sløse bort mer penger på det.

Anonymkode: df520...b7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jo, det er det virkelig. 

Anonymkode: 1175d...10b

Nei, du tuller du veldig. 

Anonymkode: df520...b7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg skjønner ikke hvorfor dere diskuterer vrangforestillinger med TS. Erfaring har i årevis vist at det er nytteløst å diskutere disse vrangforestillingene. Jeg husker så godt at nhd skrev det flere ganger. Men dere må gjerne fortsette med det for min del. 

Anonymkode: c47a1...e42

Problemet slik jeg ser det er at det slettes ikke trenger å være vrangforestillinger. Det er mange som tror på dette.

Anonymkode: 1175d...10b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Problemet slik jeg ser det er at det slettes ikke trenger å være vrangforestillinger. Det er mange som tror på dette.

Anonymkode: 1175d...10b

Det betyr bare at det er mange som har de samme vrangforestillingene.

Anonymkode: df520...b7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, du har selv valgt å slutte med medisiner. Men du har selvfølgelig ikke deg selv å takke for sykdommen din.

Anonymkode: df520...b7d

Det er det jeg tror at jeg har manet frem sykdom,kunne skapt meg selv et positivt liv istedenfor. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva med å snakke med noen andre som er medisiner? Kanskje de kan hjelpe deg til å finne din plass? 

Anonymkode: 1175d...10b

Ja har tent på det,vet om noen som sikkert kan hjelpe meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det hjelper ikke å,sitte og lese bøker. Du må komme drg ut  av sofaen og gjøre noe.

Anonymkode: df520...b7d

Ja men må jo få orden på det indre også,da hjelper det å lese bøker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
11 minutter siden, stjernestøv skrev:

Det er det jeg tror at jeg har manet frem sykdom,kunne skapt meg selv et positivt liv istedenfor. 

Trist du går rundt og tror det.

Anonymkode: df520...b7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Trist du går rundt og tror det.

Anonymkode: df520...b7d

Men jeg tror ikke jeg skaper det bevisst,det kommer fra mitt ubevisste sinn. Vi blir jo programert fra fødselen av,det jeg prøver på nå er å bli en bevisst skaper. Men det er lettere sagt enn gjort,føler det ubevisste er så sterkt programert i meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, stjernestøv skrev:

Det er det jeg tror at jeg har manet frem sykdom,kunne skapt meg selv et positivt liv istedenfor. 

Jeg tror ikke du har manet frem sykdommen, og jeg tror heller ikke hver og en av oss fullt ut kan skape oss de livene vi ønsker. Det er mange ting vi ikke rår over, og sykdom handler mest om uflaks og lite om skyld. 

Jeg håper du får plass på Hurdalssjøen, slik at du kan få prøvd behandling som tar sikte på å håndtere sykdom med minst mulig medisiner siden du trives så dårlig når du er godt medisinert. Dersom angsten din stadig øker, så synes jeg du skal ta litt medisiner igjen inntil du evt. får plass på Hurdalssjøen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
9 timer siden, frosken skrev:

Jeg tror ikke du har manet frem sykdommen, og jeg tror heller ikke hver og en av oss fullt ut kan skape oss de livene vi ønsker. Det er mange ting vi ikke rår over, og sykdom handler mest om uflaks og lite om skyld. 

Jeg håper du får plass på Hurdalssjøen, slik at du kan få prøvd behandling som tar sikte på å håndtere sykdom med minst mulig medisiner siden du trives så dårlig når du er godt medisinert. Dersom angsten din stadig øker, så synes jeg du skal ta litt medisiner igjen inntil du evt. får plass på Hurdalssjøen. 

Det er det folk sier, det er flaks eller uflaks,men ingenting er tilfeldig. Men vi rår ikke over det når vi følger programmeringen i det ubevisste sinn,da er det det som styrer livet vårt. Vi kan skape hva vi vil med det bevisste sinn,men noe er avtalt på forhånd at skal skje. Så jeg bare luer på om dette er min sjebne,men skal prøve å leve i nuet og se positive ting rundt meg. Glede meg over ting,det er så viktig å leve i nuet og ikke  fortid og fremtid. 

Ja håper jeg får plass der,mer medisin har jeg ikke lyst å ta. Men får se...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...