Gå til innhold

Terskel på innleggelse?


stjernestøv

Anbefalte innlegg

2 timer siden, stjernestøv skrev:

Men jeg vet ikke om jeg klarer å reise noen plass nå, er så mye dårlig nå for tiden. Kan det være healingen? Forstår ingenting!

Dersom du blir lagt inn, så vil du jo også få hjelp til å klare deg i den situasjonen. De ansatte har forutsetninger for å forstå at innleggelse ikke er enkelt for deg. 

Grunnen til at du er så mye dårlig for tiden, er nok at det nå begynner å bli ganske lenge siden du kuttet ut mesteparten av medisinene. Du klarte deg lenge overraskende bra, men nå virker det som om angst og annet plager deg mye. Dette er slik det ofte er når man kutter ut AP; det går bra en god stund, men så øker symptomene. 

Etter ferien så synes jeg du skal be FACT-psykiateren om å søke for eksempel Hurdalssjøen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

stjernestøv
26 minutter siden, frosken skrev:

Dersom du blir lagt inn, så vil du jo også få hjelp til å klare deg i den situasjonen. De ansatte har forutsetninger for å forstå at innleggelse ikke er enkelt for deg. 

Grunnen til at du er så mye dårlig for tiden, er nok at det nå begynner å bli ganske lenge siden du kuttet ut mesteparten av medisinene. Du klarte deg lenge overraskende bra, men nå virker det som om angst og annet plager deg mye. Dette er slik det ofte er når man kutter ut AP; det går bra en god stund, men så øker symptomene. 

Etter ferien så synes jeg du skal be FACT-psykiateren om å søke for eksempel Hurdalssjøen. 

Ok. Men de kommer til å mase om medisiner på dps,men mindre fact sier de ikke må det. 

Tror jeg kuttet medisinene ut i april så jeg trodde at denne gangen skulle det gå bra, vil ikke gi opp enda. Jeg prøver å bli kvitt sykdommen jeg har,eller er det meningen jeg skal være en psykiatrisk pasient? Ble jo tidlig det,og hvorfor har jeg skapt det? Det lurer jeg virkelig på.

De skal søke meg til Hurdalssjøen,håper bare jeg er sterk nok til å være der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv

Vi er jo ale EN bevissthet/et sinn,og stjernestøv har en rolle å spille. Hva om dette er rollen min? Men jeg kan jo velge hvilke rolle jeg skal ha tydeligvis, det er der jeg sliter. Sliter med den biten i alle bøker jeg leser, så hva om dette er som det skal være? Da blir det jo umulig for meg å forandre meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dere har jo også deres rolle i denne filmen som er livet,dere velger vel hva dere skal være? Da må jo jeg også klare det? Frosken du er jo en person...en rolle. Men noen må jo være psykiatriske pasienter også. 

Anonymkode: 2edb6...e69

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
35 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ok. Men de kommer til å mase om medisiner på dps,men mindre fact sier de ikke må det. 

Tror jeg kuttet medisinene ut i april så jeg trodde at denne gangen skulle det gå bra, vil ikke gi opp enda. Jeg prøver å bli kvitt sykdommen jeg har,eller er det meningen jeg skal være en psykiatrisk pasient? Ble jo tidlig det,og hvorfor har jeg skapt det?

Det er ikke du som har skapt det. Du må slutte å tro på alt dette sludderet du leser i div "alternative" bøker.

Anonymkode: df520...b7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke du som har skapt det. Du må slutte å tro på alt dette sludderet du leser i div "alternative" bøker.

Anonymkode: df520...b7d

Hvorfor er du anonym? 

Anonymkode: c47a1...e42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke du som har skapt det. Du må slutte å tro på alt dette sludderet du leser i div "alternative" bøker.

Anonymkode: df520...b7d

Jo jeg tror at likt tiltrekker likt,energien blir sendt ut i universet og universet svarer. Er sikker på at kupton skjønner dette,han skaper sitt eget liv. Og eliten skjønner dette. De holder folk på lave frekvenser via media bla. Nyheter er saktens ikke gode. Men det skjer mye godt i verden som ikke kommer frem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Jo jeg tror at likt tiltrekker likt,energien blir sendt ut i universet og universet svarer. Er sikker på at kupton skjønner dette,han skaper sitt eget liv. Og eliten skjønner dette. De holder folk på lave frekvenser via media bla. Nyheter er saktens ikke gode. Men det skjer mye godt i verden som ikke kommer frem.

Det er mange som tror på dette uten å være syke. Så jeg skjønner ikke helt hvorfor stjernestøv er syk bare fordi hun tror på slike ting.

Anonymkode: 1175d...10b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er du anonym? 

Anonymkode: c47a1...e42

Hvorfor er du?

Anonymkode: df520...b7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er mange som tror på dette uten å være syke. Så jeg skjønner ikke helt hvorfor stjernestøv er syk bare fordi hun tror på slike ting.

Anonymkode: 1175d...10b

Nei det er et paradoks jeg ikke forstår. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Nei det er et paradoks jeg ikke forstår. 

Du føler deg frisk og velfungerende?

Anonymkode: df520...b7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er mange som tror på dette uten å være syke.

Nei, det er det virkelig ikke.

Anonymkode: df520...b7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du føler deg frisk og velfungerende?

Anonymkode: df520...b7d

Nei jeg føler meg syk og fungerer dårlig,men jeg har jo bare meg selv å takke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er du?

Anonymkode: df520...b7d

For å beskytte meg selv. 

Anonymkode: c47a1...e42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Nei jeg føler meg syk og fungerer dårlig,men jeg har jo bare meg selv å takke. 

Å takke for hva? At du er syk og fungerer dårlig FORDI du sluttet med medisiner? Da er det jo en anerkjennelse av at det var dumt å slutte da.

Anonymkode: 1175d...10b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å takke for hva? At du er syk og fungerer dårlig FORDI du sluttet med medisiner? Da er det jo en anerkjennelse av at det var dumt å slutte da.

Anonymkode: 1175d...10b

Nei sletts ikke. Fordi jeg ikke klarer å skape det livet jeg ønsker. Men jeg skal ikke gi opp. Skal fortsette å prøve.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å takke for hva? At du er syk og fungerer dårlig FORDI du sluttet med medisiner? Da er det jo en anerkjennelse av at det var dumt å slutte da.

Anonymkode: 1175d...10b

Nei sletts ikke. Fordi jeg ikke klarer å skape det livet jeg ønsker. Men jeg skal ikke gi opp. Skal fortsette å prøve.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
11 minutter siden, stjernestøv skrev:

Nei jeg føler meg syk og fungerer dårlig,men jeg har jo bare meg selv å takke. 

Ja, du har selv valgt å slutte med medisiner. Men du har selvfølgelig ikke deg selv å takke for sykdommen din.

Anonymkode: df520...b7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Jeg er et medium på ville veier,må ta tilbake kontrollen.

Hva med å snakke med noen andre som er medisiner? Kanskje de kan hjelpe deg til å finne din plass? 

Anonymkode: 1175d...10b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...