Gå til innhold

Neglsopp! Legen er lite behjelpelig.


Karusella

Anbefalte innlegg

Hei!

Har slitt med neglesopp i mange år og det kommer bare tilbake. For flere år siden fikk jeg en dyr tablett kur som funket bra. Har nå brukt en neglelakk kur i et år og ingen forbedringer og min lege er til hjelp. En ting er at det ser forferdelig ut men kan jo gjøre vondt også og er fort at man kan få samme problem på andre tær. Trenger virkelig en effektiv løsning nå. Noen som kan gi meg råd? Kanskje en tablett kur og holde det ved like ved å bruke neglelakk? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 timer siden, Karusella skrev:

Hei!

Har slitt med neglesopp i mange år og det kommer bare tilbake. For flere år siden fikk jeg en dyr tablett kur som funket bra. Har nå brukt en neglelakk kur i et år og ingen forbedringer og min lege er til hjelp. En ting er at det ser forferdelig ut men kan jo gjøre vondt også og er fort at man kan få samme problem på andre tær. Trenger virkelig en effektiv løsning nå. Noen som kan gi meg råd? Kanskje en tablett kur og holde det ved like ved å bruke neglelakk? 

Har du spurt på apoteket, mener jeg har sett reklame for midler mot neglesopp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...
Worrisome Plenty

Lamisil tabletter er vel standardbehandling for neglsopp. Fluconazol kan også brukes. Ikke store forskjeller i pris på disse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...