Gå til innhold

Terra-cortril øredråper


Gjest Surrehuggu

Anbefalte innlegg

Gjest Surrehuggu

Jeg har et gjentakende problem med ekstern otitt (ytre øregangsbetennelse). Dosering er 2-3 dråper tre ganger daglig. Da jeg hentet ut øredråpene på apoteket i dag, stresset ekspeditøren meg med å si at det var veldig vanskelig å få til å ta kun 2-3 dråper, og at det var veldig viktig at det ikke ble mer enn det. Jeg burde også få hjelp til å dryppe, sa han. 

Jeg har aldri tenkt på at det kan være så nøye. Jeg har alltid bare skvist litt inni selv, og ikke tellet noen dråper. Det har jo funket helt fint. Men selv om jeg nok har overdosert, så kan vel ikke det være så farlig? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Surrehuggu

Tror ikke at det er farlig, for det har jo alltid gått helt fint. Noen ganger tror jeg det vises litt krampaktig "hysteri" når det gjelder slike ting. 

(Forøvrig artig å ha dialog med seg selv) 

Endret av Surrehuggu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Surrehuggu skrev:

Tror ikke at det er farlig, for det har jo alltid gått helt fint. Noen ganger tror jeg det vises litt krampaktig "hysteri" når det gjelder slike ting. 

(Forøvrig artig å ha dialog med seg selv) 

Nei jeg tror heller ikke det er farlig :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Surrehuggu skrev:

Jeg har et gjentakende problem med ekstern otitt (ytre øregangsbetennelse). Dosering er 2-3 dråper tre ganger daglig. Da jeg hentet ut øredråpene på apoteket i dag, stresset ekspeditøren meg med å si at det var veldig vanskelig å få til å ta kun 2-3 dråper, og at det var veldig viktig at det ikke ble mer enn det. Jeg burde også få hjelp til å dryppe, sa han. 

Jeg har aldri tenkt på at det kan være så nøye. Jeg har alltid bare skvist litt inni selv, og ikke tellet noen dråper. Det har jo funket helt fint. Men selv om jeg nok har overdosert, så kan vel ikke det være så farlig? 

Hva står det i pakningsvedlegget da? Om det er skikkelig farlig vil det jo stå der antar jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...