Gå til innhold

Psykologen er seksuell tiltrukket av meg!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Han har aldri prøvd seg på meg seksuelt, men han oppfører seg på en måte som gjør at jeg tror at han vil ha seg et ligg. 

Vi satt på kontoret hannes husker jeg og da kom han bort til meg og hvisket inni øre mitt at jeg var nydelig. Han ser også en del på min rumpe og bryst i timene. Han har stilt meg spørsmål som onanerer du i dusjen ? Hvor liker du å bli tatt på osv. Ganske urelevante spørsmål so, ikke har noe med selve behandlingen å gjøre. 

Hvem burde jeg kontakte for å få hjelp ? Jeg har litt følelser for han det må jeg innrømme, men jeg mener at det blir feil. Ønsker ikke den type relasjon. 

Anonymkode: 3c884...dae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han har aldri prøvd seg på meg seksuelt, men han oppfører seg på en måte som gjør at jeg tror at han vil ha seg et ligg. 

Vi satt på kontoret hannes husker jeg og da kom han bort til meg og hvisket inni øre mitt at jeg var nydelig. Han ser også en del på min rumpe og bryst i timene. Han har stilt meg spørsmål som onanerer du i dusjen ? Hvor liker du å bli tatt på osv. Ganske urelevante spørsmål so, ikke har noe med selve behandlingen å gjøre. 

Hvem burde jeg kontakte for å få hjelp ? Jeg har litt følelser for han det må jeg innrømme, men jeg mener at det blir feil. Ønsker ikke den type relasjon. 

Anonymkode: 3c884...dae

Dette høres merkelig ut og jeg ville byttet psykolog,min gamle psykolog sa jeg var en pen jente og tok meg ofte på skulderen. Men det blir noe helt annet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han har aldri prøvd seg på meg seksuelt, men han oppfører seg på en måte som gjør at jeg tror at han vil ha seg et ligg. 

Vi satt på kontoret hannes husker jeg og da kom han bort til meg og hvisket inni øre mitt at jeg var nydelig. Han ser også en del på min rumpe og bryst i timene. Han har stilt meg spørsmål som onanerer du i dusjen ? Hvor liker du å bli tatt på osv. Ganske urelevante spørsmål so, ikke har noe med selve behandlingen å gjøre. 

Hvem burde jeg kontakte for å få hjelp ? Jeg har litt følelser for han det må jeg innrømme, men jeg mener at det blir feil. Ønsker ikke den type relasjon. 

Anonymkode: 3c884...dae

Hvordan kan han se på rumpa di i timen, sitter du ikke ned å prater med ham? Hvorfor kom han bort og hvisket deg noe i øret, er det ikke bare dere to i behandlingen eller er det gruppesamtaler?

Anonymkode: e42d6...ba0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan kan han se på rumpa di i timen, sitter du ikke ned å prater med ham? Hvorfor kom han bort og hvisket deg noe i øret, er det ikke bare dere to i behandlingen eller er det gruppesamtaler?

Anonymkode: e42d6...ba0

Jeg går jo inn og ut av kontoret, blir jo ikke sittende på en stol resten av dagen. Må jo hjem og liksom. Det er 2 speil der så jeg har fersket han flere ganger i å se på min «bakre del». Han ser ikke bare han stirrer. Nei det er bare oss to, ingen gruppesamtaler. Han fjerner ikke øynene sine fra brystene mine enda han ser at jeg ser hva han ser på. 

Anonymkode: 3c884...dae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, stjernestøv skrev:

Dette høres merkelig ut og jeg ville byttet psykolog,min gamle psykolog sa jeg var en pen jente og tok meg ofte på skulderen. Men det blir noe helt annet. 

Jeg har sakt ifra til han om at jeg ønsker å bytte fordi det føles ubehagelig det han holder på med i timene. Han beklagde osv og sa at han skulle skjerpe seg men samtidig så normaliserte han det og sa at det er vanlig at menn ser på slike steder. Vet ikke hvor normalt det er. Ja jeg vurderer sterkt å bytte, men er litt redd for å sitte flere måneder uten behandling. Altså livredd den ventetiden. 

Anonymkode: 3c884...dae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg går jo inn og ut av kontoret, blir jo ikke sittende på en stol resten av dagen. Må jo hjem og liksom. Det er 2 speil der så jeg har fersket han flere ganger i å se på min «bakre del». Han ser ikke bare han stirrer. Nei det er bare oss to, ingen gruppesamtaler. Han fjerner ikke øynene sine fra brystene mine enda han ser at jeg ser hva han ser på. 

Anonymkode: 3c884...dae

Høres ikke bra ut. Hva går du i behandling for? Har du tidligere vært utsatt for seksuell misbruk? 

Anonymkode: 94d0b...c8e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har sakt ifra til han om at jeg ønsker å bytte fordi det føles ubehagelig det han holder på med i timene. Han beklagde osv og sa at han skulle skjerpe seg men samtidig så normaliserte han det og sa at det er vanlig at menn ser på slike steder. Vet ikke hvor normalt det er. Ja jeg vurderer sterkt å bytte, men er litt redd for å sitte flere måneder uten behandling. Altså livredd den ventetiden. 

Anonymkode: 3c884...dae

Dette er sletts ikke bra, syns du var modig som sa ifra at dette ikke er greit. Det er ikke normalt å se på pasientene sin som sex objekter, det blir jo helt feil. Skjønner at du er redd for den ventetiden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Høres ikke bra ut. Hva går du i behandling for? Har du tidligere vært utsatt for seksuell misbruk? 

Anonymkode: 94d0b...c8e

Sliter med rusmisbruk og PTSD... og til det siste du nevnte ja ikke voldtekt men andre type seksuell misbruk 

Anonymkode: 3c884...dae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, stjernestøv skrev:

Dette er sletts ikke bra, syns du var modig som sa ifra at dette ikke er greit. Det er ikke normalt å se på pasientene sin som sex objekter, det blir jo helt feil. Skjønner at du er redd for den ventetiden. 

Kanskje det er normalt ? Jeg vet ikke lenger... men ubehagelig er det og så lenge jeg ikke synes noe om det så skal ingen få lov til å holde på slik. For der går min grense! Men ja den ventetiden skremmer meg og jeg er i en ganske dårlig periode. 

Anonymkode: 3c884...dae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje det er normalt ? Jeg vet ikke lenger... men ubehagelig er det og så lenge jeg ikke synes noe om det så skal ingen få lov til å holde på slik. For der går min grense! Men ja den ventetiden skremmer meg og jeg er i en ganske dårlig periode. 

Anonymkode: 3c884...dae

Hvis han sa han skulle skjerpe seg vet han at det han driver med er galt, men generelt sett er det vel vanlig at menn ser på flotte jenter sine pupper og rumper. Men hadde ikke forventet det av en psykolog. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg går jo inn og ut av kontoret, blir jo ikke sittende på en stol resten av dagen. Må jo hjem og liksom. Det er 2 speil der så jeg har fersket han flere ganger i å se på min «bakre del». Han ser ikke bare han stirrer. Nei det er bare oss to, ingen gruppesamtaler. Han fjerner ikke øynene sine fra brystene mine enda han ser at jeg ser hva han ser på. 

Anonymkode: 3c884...dae

Høres ganske ille ut i såfall. Da er det vel ikke så mye annet å gjøre enn å melde fyren

Anonymkode: e42d6...ba0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har sakt ifra til han om at jeg ønsker å bytte fordi det føles ubehagelig det han holder på med i timene. Han beklagde osv og sa at han skulle skjerpe seg men samtidig så normaliserte han det og sa at det er vanlig at menn ser på slike steder. Vet ikke hvor normalt det er. Ja jeg vurderer sterkt å bytte, men er litt redd for å sitte flere måneder uten behandling. Altså livredd den ventetiden. 

Anonymkode: 3c884...dae

Akkurat det med blikket synes jeg ikke høres så farlig ut.  Hvis noen har en diger kvise i panna er det også vanskelig å ikke se, selv om man vet at det er uhøflig. Det er litt sånn pupper oppleves for en mann. Det er nesten umulig å ikke i det minste kaste et blikk selv om man ikke er tiltrukket. 

Men hvis han hvisket deg i øret at du var nydelig så er det helt uakseptabelt. Det er langt over alle grenser. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Høres ganske ille ut i såfall. Da er det vel ikke så mye annet å gjøre enn å melde fyren

Anonymkode: e42d6...ba0

søk råd hos pasient og brukerorg. for å få hjelp i veien videre

Anonymkode: e42d6...ba0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje det er normalt ? Jeg vet ikke lenger... men ubehagelig er det og så lenge jeg ikke synes noe om det så skal ingen få lov til å holde på slik. For der går min grense! Men ja den ventetiden skremmer meg og jeg er i en ganske dårlig periode. 

Anonymkode: 3c884...dae

Det er på ingen måte greit eller normalt at behandler har fokus på kroppen din eller din seksualitet, så fremt det ikke er eksplisitt tema i timen. Høres særdeles lite profesjonelt ut og temmelig tvilsomt mtp. etiske retningslinjer. 

Anonymkode: 94d0b...c8e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vedder på at du går til psykologen i mer eller mindre utfordrende klær. Slutt å bruk tskjorter/gensere som har så lav utringning at halve brysta synes. Problem løst. 

Noen ganger må en se på seg selv først.

Anonymkode: 3a8cb...dfa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vedder på at du går til psykologen i mer eller mindre utfordrende klær. Slutt å bruk tskjorter/gensere som har så lav utringning at halve brysta synes. Problem løst. 

Noen ganger må en se på seg selv først.

Anonymkode: 3a8cb...dfa

Dette er noe av det mest uforskammede jeg har lest om dagene, og jeg har lest mye.  Kvinner skal dekke seg til pga. menns slibrige tanker.  Hvis en kvinne blir voldtatt har hun seg selv å takke for pga. at voldtekstmannen kunne se kløften mellom puppene, er det du sier her.  Skam deg.

Anonymkode: f558b...543

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette er noe av det mest uforskammede jeg har lest om dagene, og jeg har lest mye.  Kvinner skal dekke seg til pga. menns slibrige tanker.  Hvis en kvinne blir voldtatt har hun seg selv å takke for pga. at voldtekstmannen kunne se kløften mellom puppene, er det du sier her.  Skam deg.

Anonymkode: f558b...543

Men noe jeg stadig lurer på: Hvorfor kler noen kvinner seg såkalt utfordrende? Hvorfor skal de på død og liv fremheve pupper og kløfter og gå i åletrange klær som fremhever formene sine? Er det ikke fordi de vil friste oss menn? Eller gjør de det for å misunne andre kvinner? Er det en konkurranse mellom dere kvinner om å se mest mulig deilig og sexy ut? Eller vil dere få oppmerksomhet fra det motsatte kjønn? Kom ihvertfall ikke etterpå da og rop ut om #metoo (jada, jeg vet at den er gammel nå) hvis dere får en klaps på baken eller begjærlige blikk fra kåte menn!

Anonymkode: a5fad...43e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest elina777
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vedder på at du går til psykologen i mer eller mindre utfordrende klær. Slutt å bruk tskjorter/gensere som har så lav utringning at halve brysta synes. Problem løst. 

Noen ganger må en se på seg selv først.

Anonymkode: 3a8cb...dfa

Du vet ikke en dritt om hvilke antrekk TS går i og uansett skal en behandler være profesjonell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Men noe jeg stadig lurer på: Hvorfor kler noen kvinner seg såkalt utfordrende? Hvorfor skal de på død og liv fremheve pupper og kløfter og gå i åletrange klær som fremhever formene sine? Er det ikke fordi de vil friste oss menn? Eller gjør de det for å misunne andre kvinner? Er det en konkurranse mellom dere kvinner om å se mest mulig deilig og sexy ut? Eller vil dere få oppmerksomhet fra det motsatte kjønn? Kom ihvertfall ikke etterpå da og rop ut om #metoo (jada, jeg vet at den er gammel nå) hvis dere får en klaps på baken eller begjærlige blikk fra kåte menn!

Anonymkode: a5fad...43e

Mener du at det er kvinners feil hvis menn lar seg friste?  Dette er utrolig gammeldags tankegang.  Hvis en mann ikke kan styre seg så er det kvinnens feil.  Den er out of date.

Hva tenker du om mannlige gynokologer da?  Skal man synes synd på "stakkarne"?  Ha nakne damer rundt seg hele tiden.

Anonymkode: f558b...543

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...